نرم افزار و اپلیکیشن

آیا الان موقع خرید نینتندو سوییچ است یا صبر کنیم سوییچ 2 بیاید؟

کنسول نینتندو سوییچ را می توان یکی از محبوب ترین کنسول های تاریخ و چند سال اخیر دانست. کنسولی که توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند و مهم تر از همه هواداران پر و پا قرص نینتندو را به طور کامل راضی کند.

20 اسفند 1402

اپل ویژن پرو پیکسل های هم اندازه گلبول های قرمز دارد

کالبدشکافی ویژن پرو نشان می دهد تراکم پیکسلی نمایشگرهای این هدست واقعیت ترکیبی، 54 برابر نمایشگر آیفون است.

19 بهمن 1402

عجایب جارو کشیدن در عصر فناوری!

ایسنا نوشت: در حالی که هدست های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بیشتر و بیشتر متداول می شوند، انواع فرصت ها را برای بازی سازی آنچه در دنیای واقعی اتفاق می افتد، فراهم می کنند.

5 بهمن 1402

اپل به زودی قابلیت سایدلود کردن اپ ها را برای کاربران اروپایی فعال می نماید

با تصویب قانون ضدانحصار بازارهای دیجیتال در اتحادیه اروپا، اپل تا مارس 2024 (اسفند ماه) فرصت دارد تا به کاربران در اروپا اجازه دهد اپلیکیشن های iOS را خارج از اپ استور دانلود و به اصطلاح سایدلود نمایند. اپل هنوز در خصوص چگونگی انجام این قانون اطلاعات دقیقی...

26 دی 1402

رونمایی از ماشین شگفت انگیز نیسان با نام زیبای ایرانی ، عکس

نیسان در جریان سالن خودرو توکیو 2024، از نسخه قدرتمند آریا رونمایی کرد. این خودرو، چهارمین مدل نیسمو بوده که در مقایسه با سایر مدل ها، موتور احتراقی و بنزینی را کنار گذاشته است.

24 دی 1402

خواننده معروف روی بازی GTA 6 کار می کند!

زومیت نوشت: خواننده معروف تأیید کرد که روی GTA 6 کار می کند و بدین ترتیب دیگر نمی تواند در GTA 5 ایفای نقش کند.

23 دی 1402

هشدار پژوهشگران اوپن ای آی: هوش مصنوعی می تواند بشریت را تهدید کند

رویترز در گزارشی به نقل از دو منبع مطلع خاطرنشان کرد که گروهی از پژوهش گران شرکت اُپن ای آی در نامه ای به هیئت مدیره از کشفی قدرتمند در حیطه هوش مصنوعی خبر داده اند که به گفته آنان می تواند بشریت را تهدید کند.

2 آذر 1402

بازی Blasphemous 2 ماه آینده برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد

مجموعه بلسفموس (Blasphemous) را می توان یکی از برترین مجموعه های دو بعدی و مستقل (Indie) سال های اخیر دانست. این بازی توانست با فضاسازی منحصر به فرد و گیم پلی جذابی که داشت توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. بلسفموس 1 بیشتر روی بحث داستان تمرکز داشت و به همین علت...

7 آبان 1402

آپدیت 2.0 سایبرپانک 2077 هفته آینده عرضه می گردد؛ تریلر سینمایی فانتوم لیبرتی را دیدن کنید

با بسته الحاقی فانتوم لیبرتی و به روزرسانی 2.0، روزهای بزرگی برای سایبرپانک 2077 در راه است. استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اخیرا در کنار انتشار تریلرهایی نو، اعلام نموده که آپدیت رایگان نو بازی در 21 سپتامبر (30 شهریور) در دسترس قرار می گیرد.

28 شهریور 1402

در تابستان به روزی چند لیوان آب احتیاج دارید؟

تابستان به طور رسمی اینجاست و دمای هوای بیرون گرم تر از همواره است بنابراین نوشیدن آب مهم است. توجه به این نکته لازم است که آب صرفا تشنگی لخظه ای ما را رفع نمی سازد. آب هم چنین برای عملکرد صحیح تمام سیستم های بدن از پوست گرفته تا مفاصل و دستگاه گوارش لازم...

22 تیر 1402

در جبهه غرب خبری نیست فیلم نامه کامل یک فیلم اقتباسی در ماهنامه فیلم نگار 244

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ شماره 244 ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلم نگار خرداد 1402 منتشر شد.

5 تیر 1402

برترین وب سایت های خرید آنلاین قطعات خودرو

اینترنت یک تغییر بزرگ در تمام زندگی ما بوده است. اکنون خرید آنلاین و دریافت تمام اطلاعات مورد احتیاج در وب آسان تر شده است. رفتن از یک مغازه به فروشگاه دیگر می تواند پرهزینه باشد زیرا شما نمی دانید کجا می توانید یک قطعه یدکی خاص خودرو را پیدا کنید. با این...

26 بهمن 1401

دو اتفاق تازه در اجرای طرح یارانه آرد و نان ، این گروه از نانوایان آرد کمتری دریافت می کنند ، قیمت نان تغییر می کند؟

مشاور وزیر اقتصاد جزئیاتی از فاز دوم طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان ارائه کرد و گفت: در فاز دوم مردم می توانند به کیفیت نان یک نانوایی رتبه دهند و سهمیه آردی که به یک نانوایی اختصاص می یابد نیز بر اساس خرید مردم مشخص خواهد شد.

15 بهمن 1401

تجهیزات سفر ، معرفی تجهیزات عرصه سفر و گردشگری

در عصر حاضر و در دنیا امروزی که پر است از تجهیزات و فناوری های نوین، حرف اول در هر زمینه و عرصه ای را تکنولوژی بیان می نماید. در هیچ بخش، زمینه و شاخه ای نیست که نقشی از تکنولوژی نیابید. در هیچ پدیدۀ روز مره ای نمی توانید نقش فناوری را نادیده بگیرید. سفر...

15 دی 1401

تریلر تازه شبیه ساز بز 3 گیم پلی خنده دار آن را نشان می دهد

کمپانی Coffee Stain به تازگی تریلری را از گیم پلی متنوع و سرگرم کننده بازی شبیه ساز بز 3 (Goat Simulator 3) منتشر کرده است.

11 شهریور 1401

چطور بلیط لحظه آخری را برای سفرهای داخلی بخریم؟

برای سفر کردن همواره یک پس انداز بزرگ احتیاج ندارید! چون کسانی که اهل سفر هستند و دلشان می خواهد همین حالا بار و بندیل ببندند و به یک گوشه از ایران سفر نمایند، در قدم اول باید راه و روش های سفرهای مقرون به صرفه داخلی را پیدا نمایند.

9 شهریور 1401

وقتی فکر می نمایند که اقدامات امنیتی سطح بالایی اجرا نموده اند، اما باعث خنده همه می شوند

درهای ضد سرقت، سیستم دزدگیر خودرو، پسوردهای ظاهرا خوب، قفل های گران، دوربین های امنیتی … برخی ها فکر می نمایند صرف خریدهای گران امنیتی یا انجام سطح پایین نکات حفاظتی باعث امنیت شان می گردد، در صورتی که در مقام عمل اقداماتشان خنده دار است.

8 شهریور 1401

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس VIP برای سفرهای نوروزی

سفر نوروزی معمولا در میان سفرهایی است که ایرانیان برای آن شوق و ذوق زیادی دارند. سفر در فصل بهار و تعطیلات ابتدای سال، معمولا یکی از لذت بخش ترین سفرهای طول سال ما را رقم می زند.

21 مرداد 1401

نکات مهم درباره حسابداری ساختمان ، دانلود رایگان نرم افزار مدیریت ساختمان

حسابداری ساختمانشرکت هایی که در زمینه ساخت و ساز و انبوه سازی کار می نمایند برای این که بتوانند به امور مالیشان رسیدگی نمایند نیازمند نرم افزار حسابداری ساختمان هستند. این نرم افزارها انجام امور مربوط به حسابداری ساختمانی را آسان تر می نمایند زیرا با...

10 مرداد 1401

سازندگان Returnal امیدوارند پلی استیشن پلاس مخاطب بازی را بیشتر کند

رئیس شرکت هاوس مارک (HouseMarque) امیدوار است بازی ریترنال (Returnal) مخاطب بیشتری روی سرویس پلی استیشن پلاس (Playstation Plus) پیدا کند.

13 تیر 1401
تعداد: (41)