سازندگان Returnal امیدوارند پلی استیشن پلاس مخاطب بازی را بیشتر کند

به گزارش وبلاگ هیچکس، رئیس شرکت هاوس مارک (HouseMarque) امیدوار است بازی ریترنال (Returnal) مخاطب بیشتری روی سرویس پلی استیشن پلاس (Playstation Plus) پیدا کند.

سازندگان Returnal امیدوارند پلی استیشن پلاس مخاطب بازی را بیشتر کند

چندی پیش سونی از سرویس اشتراکی تازه خود رونمایی کرد. با توجه به این برنامه اشتراکی، بسیاری از عناوین سونی با خرید این موارد در دسترس کاربران خواهد بود. حال یکی از عناوین در دسترس در اشتراک پلاس، همین بازی ریترنال است. این بازی به سبک روگ لایک و سوم شخص شوتر است.

رئیس شرکت هاوس مارک خاطرنشان کرد که این بسیار خوب است که ریترنال در سرویس اشتراکی سونی حضور دارد. او در مصاحبه خود گفت:

او در ادامه شرح داد که مراسم بفتا (BAFTA) شب بزرگی برای این شرکت بود. این عنوان برنده بازی سال، برترین موسیقی و صداگذاری شد. همینطور اینکه بازیگر کرکتر اصلی این بازی به نام جین پری (Jane Perry) برنده برترین اجرا کننده در نقش اصلی شد. ریترنال تأثیر زیادی روی شرکت هاوس مارک داشت. در حال حاضر یکی از برترین عناوین ساخته شده به وسیله این شرکت است. همینطور اینکه هاوس مارک تصمیم دارد تا این فرایند کاری را ادامه دهد. مدیر بخش طراحی این شرکت شرح داد:

طراح داستان این بازی نیز در ادامه گفت:

ریترنال قطعاً مهم ترین عنوان ساخته شده به وسیله شرکت هاوس مارک است. این بازی با وجود سبک روگ لایک خود توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. در اصل این سبک هواداران خاص خود را دارد اما ریترنال با طراحی منحصر به فرد خود نظر افرادی که به روگ لایک علاقه ندارند را هم به خود جلب کرد. حال باید دید که برنامه آینده هاوس مارک برای تداوم این عملکرد چیست.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازندگان Returnal امیدوارند پلی استیشن پلاس مخاطب بازی را بیشتر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان Returnal امیدوارند پلی استیشن پلاس مخاطب بازی را بیشتر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید