تریلر تازه شبیه ساز بز 3 گیم پلی خنده دار آن را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ هیچکس، کمپانی Coffee Stain به تازگی تریلری را از گیم پلی متنوع و سرگرم کننده بازی شبیه ساز بز 3 (Goat Simulator 3) منتشر کرده است.

تریلر تازه شبیه ساز بز 3 گیم پلی خنده دار آن را نشان می دهد

Goat Simulator 3 یک بازی ماجراجویی سندباکس است که در آن چهار بازیکن می توانند به صورت کوآپ به تجربه آن بپردازند. البته شما می توانید به تنهایی و بدون نیاز به دوستانتان، تمام اسرار جزیره وسیع سن آنگورا (San Angora) را به کمک بز محبوب سری یعنی پیلگور کشف کنید. مانند نسخه اول مجموعه، گیم پلی دنباله آن نیز حول محور کاوش، حل معما و از بین بردن تصادفی یا عمدی هر چیزی که می بینید می چرخد.

با این حال تنوع این بار بیشتر از همیشه به چشم می خورد. در بازی می توانید شخصیت های غیرقابل بازی را با سلاح های بیگانه منفجر کنید، مینی گیم های مختلف را تجربه کنید، تبدیل به یک کرگدن شده و در شهر پرسه بزنید، به یک انجمن مخفی بز بپیوندید و به آن ها کمک کنید تا به اهدافشان برسند و غیره. دنیای بازی آزادی عمل زیادی به شما خواهد داد.

از طرفی در بازی آیتم های تزئینی زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها بز منحصربه فرد خود را ساخته و او را شخصی سازی کنید. شما می توانید یک کلاه گیس غول پیکر را بر سر گذاشته و قوطی رنگ به عنوان کفش استفاده کنید یا مانند یک شوالیه قرون وسطایی لباس پوشیده و از چشمانتان لیزر شلیک کنید. به طور کلی تنوع در بخش شخصی سازی بازی بسیار بالا است.

در سراسر جزیره سن آگورا نیز هفت بازی چندنفره برای بازیکنان وجود دارد که می توانند کشف کنند و پس از باز کردن قفل آن ها، به رقابت بپردازند. به عنوان مثال یکی از این بازی ها The Floor is Lava است که در آن باید از مهارت های پارکور خود استفاده کنید و تا آنجا که ممکن است از گدازه ها دوری کنید. در نهایت آخرین فرد زنده برنده می شود. از طرفی بازی قایم باشک Prop Hunt نیز که این روزها در بسکمک از بازی ها دیده می شود در کنار فعالیت هایی نظیر تعقیب و گریز ماشینی و فوتبال، در این نسخه قرار داده شده است.

بازی Goat Simulator 3 در تاریخ 17 نوامبر 2022 (26 آبان 1401) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر تازه شبیه ساز بز 3 گیم پلی خنده دار آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر تازه شبیه ساز بز 3 گیم پلی خنده دار آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید