اینستاگرام از آزمایش قابلیت پین کردن پست ها در پروفایل کاربران خبر داد

به گزارش وبلاگ هیچکس، طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، اینستاگرام قابلیت جدیدی را آزمایش می کند که به کاربران اجازه می دهد برخی از پست های خود را در پروفایل حساب کاربری خود پین کنند. باید خاطر نشان کنیم که این قابلیت فعلاً در مرحله آزمایش بتا واقع شده است و برای عده کوچکی از کاربران اینستاگرام در دسترس قرار گرفته است. کاربرانی که به این ویژگی دسترسی پیدا کرده اند، با انتخاب منوی سه نقطه ای کنار هر پست گزینه ای تحت عنوان Pin to your profile را خواهند دید.

اینستاگرام از آزمایش قابلیت پین کردن پست ها در پروفایل کاربران خبر داد

در رابطه با این قابلیت تازه سخنگوی اینستاگرام گفت: ما در حال بررسی و تست ویژگی تازهی هستیم که به کاربران اجازه می دهد پست ها را در پروفایل خود پین کرده و در معرض نمایش قرار دهند. قابلیت پین کردن پست در پروفایل در صورت انتشار عمومی می تواند یکی از قابلیت های محبوب اینستاگرام لقب بگیرد. به این علت که کاربران با این ویژگی تازه قادر خواهند بود تا پست های مورد علاقشان یا آن ها که خیلی مورد استقبال سایر کاربران قرار نگرفت را در پروفایل خود در معرض نمایش بگذارند. این قابلیت همچنین به طور خاص برای تولیدکنندگان محتوا بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

در حال حاضر کاربران تنها می توانند استوری های خود را در بخش پروفایل هایلایت کنند، اما این قابلیت تازه امکان هایلایت کردن پست ها را نیز برای کاربران فراهم می کند. البته اکنون امکان اضافه کردن پست ها به استوری و سپس هایلایت کردن آن ها نیز وجود دارد، اما بدیهی است که این فرایند با اضافه شدن این قابلیت بسیار ساده تر خواهد شد. به نظر می رسد که اینستاگرام از ماه ها قبل کار روی این قابلیت را شروع کرده است. به این علت که الساندرو پالوزی در ماه ژانویه از این قابلیت بسیار کاربردی تازه با انتشار تصویری خبر داده بود.

در سالی که گذشت، اینستاگرام پلتفرم خود را با ارائه قابلیت های تازه و کاربردی به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های دنیا مبدل کرد. مدیران این شرکت دوست دارند تا این فرایند رو به جلوی خود را حفظ کرده و با انتشار قابلیت های بیشتر به تعداد کاربران خود اضافه کنند. به همین علت، اینستاگرام قابلیت تازهی را برای کاربرانش عرضه کرده که به طور اتوماتیک زیرنویس را به ویدیو ها اضافه می کند. این قابلیت تازه در حال حاضر تنها برای برخی زبان ها فعال شده ولی اینستاگرام وعده داده که به زودی زبان های بیشتری را به این قابلیت اضافه خواهد کرد.

این قابلیت از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد، بنابراین در ابتدا ممکن است زیرنویس ها کامل نباشد ولی به مرور و با یادگیری هوش مصنوعی، کیفیت آن ها بهتر خواهد شد و زبان های بیشتری به آن اضافه می شود.اضافه شدن زیرنویس اتوماتیک برای کاربرانی که از مسائل شنوایی رنج می برند بسیار مفید است. همچنین پیش از این تولیدکنندگان محتوا مجبور بودند به صورت دستی زیرنویس به محتوای ویدیویی خود اضافه کنند که اکنون با این ویژگی بسیار خوب، فرآیند کار آن ها ساده تر خواهد شد.

در تازهترین گزارشات به این نکته اشاره شده که این پلتفرم متعلق به متا به زودی قابلیت جمع آوری کمک مالی را به بخش ریلز اپلیکیشنش اضافه خواهد کرد. کاربران بیش از 30 کشور در سراسر دنیا می توانند با قرار دادن لینک مخصوص به بیش از 1.5 میلیون موسسه خیریه در دنیا کمک مالی کنند. اینستاگرام گفت که تا به امروز بیش از 4 میلیون نفر از طریق اینستاگرام و فیسبوک بیش از 150 میلیون دلار برای محافظت از محیط زیست و مقابله با تغییرات اقلیمی کمک مالی کرده اند.

همچنین منابع موثق خبر دادند که اینستاگرام قابلیت تازهی به نام Templates را آزمایش می کند که در این قابلیت تازه تولیدکنندگان محتوا می توانند با استفاده از قالب های از پیش تعیین شده ویدیوهای ریلز بسازند. الساندرو پالوزی مهندس معکوس، چند ماه پیش درباره این قابلیت خبری را منتشر کرد. همچنین یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام یعنی جوزفین هیل که تجربه استفاده از این قابلیت را دارد، اطلاعاتی در این زمینه به ما می دهد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند ویدیوها و عکس های خود را به قالب های از پیش تعیین شده اینستاگرام اضافه کنند و حتی موسیقی دلخواه خود را روی آن قرار دهند.

منبع: Techcrunch

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینستاگرام از آزمایش قابلیت پین کردن پست ها در پروفایل کاربران خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام از آزمایش قابلیت پین کردن پست ها در پروفایل کاربران خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید