خودرو

هتل اسکاک لاید گرند، اقامتگاهی مشهور و پرطرفدار در دهلی

هتل اسکاک لاید گرند در شهر دهلی واقع شده است. این هتل چهار ستاره بوده و جزو هتل های مشهور و پرطرفدار در این شهر به شمار می رود. از این هتل تا فرودگاه دهلی حدوداً 34 کیلومتر فاصله وجود دارد و مسافران از طریق شاتل فرودگاهی می توانند دسترسی راحتی به هتل داشته...

14 فروردین 1403

بیش از 883 هزار گردشگر در جزیره قشم تردد کردند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بیش از 883 هزار جهانگرد در جزیره قشم تردد کردند.

9 فروردین 1403

چگونه یک پاور مناسب برای کیس کامپیوتر انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد، چه در زمان اسمبل یک کامپیوتر تازه و چه در هنگام ارتقاء سخت افزار سیستم خود، اهمیت چندانی به پاور کامپیوتر (PSU) نشان نمی دهند. این قطعه مسئول تأمین برق کافی برای سایر اجزای باارزش کیس شماست. انتخاب یک پاور نامناسب می تواند در مواقعی که قادر...

6 فروردین 1403

شاسی بلند نو گک که شاید به ایران هم برسد

جی ای سی GS4 MAX آخرین محصول اضافه شده به خانواده GS4 است که ابتدا در سال 2015 معرفی گردید.برند گک یا جی ای سی (GAC) از جمله شرکت هایی است که قرار است به صورت وارداتی به بازار ایران بیاید.

2 فروردین 1403

جا به جایی بالغ بر سه میلیون مسافر طی 11 ماه در استان گیلان

ایسنا/ براساس خبرهای منتشر شده، جا به جایی بالغ بر سه میلیون مسافر طی 11 ماه در استان گیلان صورت گرفت.

13 اسفند 1402

جانبازان می توانند این خودروی شرکت ب ام و را بخرند!، عکس

نسل تازه خودرو زیبای مینی کانتریمن (Countryman) پس از سال ها دوباره به بازار ایران خواهد آمد؛ این خودرو در لیست خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان در سامانه یکپارچه آورده شده است.

6 اسفند 1402

عکس ، وانت تازه سایپا

در لیست محصولات تازه کمپانی خودروسازی سایپا نام یک محصول تازه در کلاس پیک آپ دیده می گردد.

2 اسفند 1402

ولوو VNL تازه معرفی گشت ، ولوو با تحول در طراحی پیستون ها، گشتاور را متحول کرد

ولوو VNL محصول پرطرفدار بازار آمریکا با تحولاتی بنیادین در مدل 2024 معرفی گشت. ولوو در این محصول از نسل تازه موتورهای خود با نام D13، استفاده می کند که تغییر طراحی در پیستون های آن، 10 درصد بهبود راندمان نسبت به نسل پیشین موتورها در سال 2015 را به ارمغان آورده...

30 بهمن 1402

نکات مهم برای انتخاب باند ماشین از برترین مارک های بازار

در دنیای پرهیاهوی امروز، رانندگی در جاده های شلوغ و پر ترافیک، می تواند به امری خسته کننده و طاقت فرسا تبدیل گردد. اما تصور کنید که در حین رانندگی، بتوانید به موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت صدای عالی گوش دهید. بدون شک، این امر می تواند رانندگی را به تجربه...

23 بهمن 1402

هتل بانیان تری پوکت، اقامتگاهی پنج ستاره و شیک و دارای امکانات و موقعیت عالی و بی نظیر در شهر

هتل بانیان تری پوکت جزو هتل های پنج ستاره شیک در شهر پوکت است. این هتل بی نظیر در موقعیت عالی از شهر واقع شده و همین سبب می گردد تا مسافران بیشتری را جذب خود کند.

7 بهمن 1402

رونمایی از ماشین شگفت انگیز نیسان با نام زیبای ایرانی ، عکس

نیسان در جریان سالن خودرو توکیو 2024، از نسخه قدرتمند آریا رونمایی کرد. این خودرو، چهارمین مدل نیسمو بوده که در مقایسه با سایر مدل ها، موتور احتراقی و بنزینی را کنار گذاشته است.

24 دی 1402

آنالیز دلیل سفت شدن فرمان هیدرولیک و غیر هیدرولیک

دلیل سفت شدن فرمان هیدرولیک و غیر هیدرولیک تا حد زیادی به شرایط رانندگی بستگی دارد. سفت شدن فرمان در هر دو حالت خطرناک است و ممکن است به تصادفات جدی منجر گردد؛ بنابراین باید مشکل را هر چه زودتر عیب یابی و برطرف کنید.

22 دی 1402

طولانی ترین پرواز فضایی انسان در تاریخ

دیجیاتو نوشت: دومین پرواز فضایی پولیاکوف، طولانی ترین پرواز فضایی بشر در تاریخ است که در 8 ژانویه 1994 با پرتاب ماموریت سایوز TM-18 شروع شد.

19 دی 1402

با کارتینگ کیش هیجان را تجربه کنید

کارتینگ کیش را می توان در سرعت، هیجان، دقت و تمرکز همراه با امنیت خلاصه کرد. کارتینگ یکی از فعالیت های مهیج ورزشی است که در تمامی گروه های سنی هواداران خاص خود را دارد. کارتینگ جزیره کیش برای افرادی که از سرعت ترسی ندارند و به کسب هیجان بالا علاقه مند هستند،...

23 آذر 1402

تقلای خنده دار فضانوردان برای راه رفتن روی ماه

راه رفتن روی ماه کار آسانی نیست و آن طور که فیلم منتشر شده از سوی ناسا نشان می دهد نخستین فضانوردانی که پا روی ماه گذاشتند به دشواری چند گام پیش می رفتند.

19 آذر 1402

تسلا بی سروصدا یک وسیله نو ساخته است!، عکس

تسلا کاملا بی سر و صدا یک وسیله نقلیه تازه ساخته است.

14 آذر 1402

هشدار پژوهشگران اوپن ای آی: هوش مصنوعی می تواند بشریت را تهدید کند

رویترز در گزارشی به نقل از دو منبع مطلع خاطرنشان کرد که گروهی از پژوهش گران شرکت اُپن ای آی در نامه ای به هیئت مدیره از کشفی قدرتمند در حیطه هوش مصنوعی خبر داده اند که به گفته آنان می تواند بشریت را تهدید کند.

2 آذر 1402

ثبت سرعت 275 کیلومتر بر ساعت با دنده عقب!، عکس و فیلم

ریماک نورا پس از ثبت رکوردشکنی های متعدد در سرعت، این بار به افتخاری عجیب دست پیدا نموده است.ریماک نورا رسما سریعترین خودرو در دنده عقب است. رکوردهای جهانی گینس پس از اینکه نورا به سرعت 275 کیلومتر بر ساعت هنگام رانندگی به عقب رسید، عنوانی را برای ریماک...

18 آبان 1402

باران و برف در این 14 استان

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز تا چهارشنبه اطلاع داد و برای 14 استان هشدار آب گرفتگی، لغزندگی جاده ها و خسارت بخ محصولات کشاورزی صادر کرد.

15 آبان 1402

شکار خرچنگ غول پیکر در فضا، دستاورد نو جیمز وب

ایسنا نوشت: تلسکوپ فضایی قدرتمند جیمز وب در حالی که به سحابی خرچنگ نگاهی انداخته و در پی سرنخ هایی در خصوص نحوه شکل گیری آن می گشت، چشم انداز ای آسمانی برای ما فراهم کرد.

9 آبان 1402
تعداد: (150)