شاسی بلند نو گک که شاید به ایران هم برسد

به گزارش وبلاگ هیچکس، جی ای سی GS4 MAX آخرین محصول اضافه شده به خانواده GS4 است که ابتدا در سال 2015 معرفی گردید.برند گک یا جی ای سی (GAC) از جمله شرکت هایی است که قرار است به صورت وارداتی به بازار ایران بیاید.

شاسی بلند نو گک که شاید به ایران هم برسد

امیرمسعود عابدین: طراحی این خودرو، تهاجمی بوده و شامل خطوط تند و تیز بسیاری است. در نمای جلویی، جلوپنجره ای به سبک ماتریسی بر این قسمت غالب است. چراغ های جلوی LED بازطراحی شده، محدوده روشنایی گسترده ای را تا 150 متر ارائه می دهند.

وقتی GS4 MAX را از کنار مشاهده کنید، ظاهری کشیده با خطوط کاملاً معین را می بینید. دستگیره درهای مخفی، رنگی از مدرنیته و بهره وری آیرودینامیک را اضافه می نماید.

در نمای عقب، چراغ ها دارای الگوی LED آبشاری منحصربه فردی هستند. دیفیوزر و اسپویلر عقب، شخصیت بسیار اسپرت تری را نسبت به مدل قبلی خود نشان می دهند.

با قدم گذاشتن به داخل خودرو، GS4 MAX یک طراحی مدرن و مینیمافهرستی ارائه می دهد. فضای داخلی این خودرو به کابین هوشمند تعاملی ADiGO SPACE مجهز شده است. بخش مرکزی، شامل یک صفحه نمایش پانوراما 14.6 اینچی است که به عنوان مرکزی برای کنترل عملکردهای مختلف خودرو عمل می نماید. این سیستم از کنترل صوتی هوش مصنوعی و تعامل چند حالته پشتیبانی می نماید و به کاربران امکان می دهد که جنبه های مختلف خودرو را به وسیله دستورات صوتی مدیریت نمایند. سانروف پانوراما به کابین روشنایی می افزاید. صندلی ها با پارچه ای چرم مانند پوشیده شده است. صندلی راننده دارای تنظیم 6 جهته برقی است.

از نظر ایمنی، GS4 MAX دارای 8 کیسه هوا، از جمله کیسه هوای جانبی جلو، جانبی، پرده ای و عقب است که همه فضاهای صندلی را پوشش می دهند.

GS4 MAX بعلاوه به سیستم ADiGO PILOT گک مجهز شده که هشت عملکرد یاری رانندگی هوشمند سطح L2 را به صورت استاندارد ارائه می دهد. این موارد شامل ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص و حفاظت عابر پیاده، هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی با کنترل هوشمند محدودیت سرعت، یاریی حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم هدایت و رانندگی و کنترل هوشمند نور بالا و پایین است.

نیروبخش GS4 MAX یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ است که به یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تَر متصل شده است. حداکثر توان خروجی این موتور 177 اسب بخار و حداکثر گشتاور 270 نیوتن متر است. این شاسی بلند دارای سیستم تعلیق مستقل مک فرسون در جلو و سیستم تعلیق مستقل مولتی در عقب است. GS4 MAX حداقل شعاع گردش 5.4 متر را ارائه می دهد و در تست گوزن به خوبی عمل می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ هیچکس مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شاسی بلند نو گک که شاید به ایران هم برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند نو گک که شاید به ایران هم برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید