سینما

برای سرویس های بهداشتی چه کردند؟

بیشتر از دو دهه است درباره سامان دهی سرویس های بهداشتی حرف زده می شود و با وجود ایده ها و بودجه های قابل بحثی که درنظر گرفته شده، اما شرایط همچنان تعریفی ندارد.

14 بهمن 1402

رونمایی از ماشین شگفت انگیز نیسان با نام زیبای ایرانی ، عکس

نیسان در جریان سالن خودرو توکیو 2024، از نسخه قدرتمند آریا رونمایی کرد. این خودرو، چهارمین مدل نیسمو بوده که در مقایسه با سایر مدل ها، موتور احتراقی و بنزینی را کنار گذاشته است.

24 دی 1402

تقلای خنده دار فضانوردان برای راه رفتن روی ماه

راه رفتن روی ماه کار آسانی نیست و آن طور که فیلم منتشر شده از سوی ناسا نشان می دهد نخستین فضانوردانی که پا روی ماه گذاشتند به دشواری چند گام پیش می رفتند.

19 آذر 1402

ثبت سرعت 275 کیلومتر بر ساعت با دنده عقب!، عکس و فیلم

ریماک نورا پس از ثبت رکوردشکنی های متعدد در سرعت، این بار به افتخاری عجیب دست پیدا نموده است.ریماک نورا رسما سریعترین خودرو در دنده عقب است. رکوردهای جهانی گینس پس از اینکه نورا به سرعت 275 کیلومتر بر ساعت هنگام رانندگی به عقب رسید، عنوانی را برای ریماک...

18 آبان 1402

چگونه با هزینه کم مهاجرت کنیم؟

ممکن است شما هم از آن دسته از افراد باشید که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی به روش های مختلف کاری، تحصیلی، آزاد و... دارند. و در کنار این موضوع این سوال برایتان پیش آمده است که چگونه با هزینه کم مهاجرت کنیم؟ چرا که بحث مهاجرت و زندگی در یک کشور خارجی اگر بدون...

1 مهر 1402

آپدیت 2.0 سایبرپانک 2077 هفته آینده عرضه می گردد؛ تریلر سینمایی فانتوم لیبرتی را دیدن کنید

با بسته الحاقی فانتوم لیبرتی و به روزرسانی 2.0، روزهای بزرگی برای سایبرپانک 2077 در راه است. استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اخیرا در کنار انتشار تریلرهایی نو، اعلام نموده که آپدیت رایگان نو بازی در 21 سپتامبر (30 شهریور) در دسترس قرار می گیرد.

28 شهریور 1402

جنگ برای کسب مدال طلا ، دبیرکل فدراسیون تکواندو: تیممان جوان و با تجربه است

دبیرکل فدراسیون تکواندو گفت: جنگ بسیار نزدیکی برای کسب مدال طلا خواهیم داشت، تیم ما جوان و با تجربه است و احتیاج به دیده شدن دارد.

21 شهریور 1402

رشته ها برمی گردند، رؤیاها زنده می شوند

رؤیایی ترین دانشگاه برای شیفتگان تحصیل در رشته های سینما و مجسمه سازی، دانشگاه هنر تهران است. اما وقتی دفترچه انتخاب رشته امسال منتشر شد اثری از این دو رشته در این دانشگاه نبود.

30 مرداد 1402

ارسلان قاسمی مهاجرت کرد؟

ارسلان قاسمی به تازگی با انتشار استوری خبر از سفر خود به خارج از کشور داد.

10 مرداد 1402

این زن به خوردن دستمال کاغذی اعتیاد دارد

اخیرا یکی از برنامه های تلویزیونی آمریکا که سوژه های جالب برای نمایش تهیه می نماید، مهمان زنی به نام کینا بود که به خوردن دستمال توالت اعتیاد داشت. خوراکی میان وعده روزانه کینا، دستمال های کاغذی توالت است که هر جا برود همراه خود دارد. او می گوید، صبح...

4 مرداد 1402

جراحی زیبایی و فرهنگ پلاستیکی در کره جنوبی

جراحی زیبایی در کره جنوبی به عنوان یک پدیده فرهنگی و پزشکی به صورت رو به رشد شروع شد. این پدیده در دهه 1960 با نخستین جراحی های بینی و چشم در کره جنوبی شکل گرفت.

3 مرداد 1402

در جبهه غرب خبری نیست فیلم نامه کامل یک فیلم اقتباسی در ماهنامه فیلم نگار 244

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ شماره 244 ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلم نگار خرداد 1402 منتشر شد.

5 تیر 1402

اطلاعیه سازمان انرژی اتمی؛هیچ دوربین نظارتی در نطنز فعال نیست ، 10 دوربین در اصفهان نصب شده

تنها در یک بخش از مصاحبه کمالوندی سهواً بجای تأسیسات اصفهان از نطنز یاد شد و بعضی رسانه ها نیز به اشتباه از نصب دوربین در تأسیسات نطنز خبر دادند.

28 خرداد 1402

تعطیلی پردیس سینمایی ملت به علت پرداخت نکردن قبض آب ؛ قطع آب و بریدن لوله ها!

پردیس سینمایی ملت به علت قطع آب به وسیله سازمان آب و فاضلاب تعطیل شده است.

24 خرداد 1402

سنگ سیمانی به هدفی غیر عادی برخورد کرد

ماجرای پرتاب سنگ های سیمانی از سوی طرفداران استقلال و پرسپولیس به علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی محدود نشد و این مرتبه هدف جدیدی داشت.

14 خرداد 1402

10 فیلم برتر تاریخ سینما به انتخاب هوش مصنوعی

10 فیلم برتر تاریخ سینما به انتخاب هوش مصنوعی چندان دور از انتظار نیست و حتی شاید بتوان گفت که به انتخاب بسیاری از اهالی فن سینما نزدیک است.

8 خرداد 1402

چرا برای روشن شدن کولر باید با دست تسمه را حرکت دهیم؟

در این مطلب به آنالیز یکی از مسائل رایج کولر آبی خواهیم پرداخت که بعضی افراد برای حل آن راه چاره خطرناک و اشتباهی را در پیش می گیرند. گاهی پیش می آید که با زدن دکمه موتور، کولر روشن نمی گردد. در چنین مواقعی بعضی افراد حرکت دادن به تسمه با دست را امتحان می...

30 اردیبهشت 1402

کودکی اوشین پس از 35 سال چه شکلی شده است؟

تصویر جالب از بازیگر نقش کودکی اوشین بعد از 35 سال منتشر شد که چهره او قابل تشخیص نیست.

26 اردیبهشت 1402

تحلیل تئوری و تاریخ سینما تازه ترین آثار نشر هرمس

به گزارش سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران ؛ انتشارات با سابقه هرمس سال جاری در نمایشگاه کتاب 1402 با سه عنوان نو در بخش سینمایی حاضر شده است.

21 اردیبهشت 1402

صابر ابر: من یک خوشبختی دارم که با آتیلا پسیانی معاشرت می کنم

صابر ابر، یکی از هنرمندان جوانی که با آتیلا پسیانی آمد و شد و همکاری دارد، به مناسبت زادروز این هنرمند، از پسیانی به عنوان مردی یاد نموده که زندگی و بازی را بلد است و مرد رنگ ها و مزه هاست.

13 اردیبهشت 1402
تعداد: (103)