بازی Tales of the Shire مزرعه داری را به ارباب حلقه ها می آورد؛ تریلر معرفی آن را ببینید

به گزارش وبلاگ هیچکس، از زمان عرضه فیلم های ارباب حلقه ها (The Lord of The Rings) ما شاهد ساخت بازی های بسیاری از آن ها بودیم. بیشتر این عناوین در خصوص مبارزات و دنیای الف ها و انسان ها بود ولی حال نوبت به توجه به زندگی هابیت ها (Hobbits) رسیده است. بازی داستان های شایر: یک بازی ارباب حلقه ها (Tales of the Shire: A The Lord of The Rings Game) عنوانی است که روی هابیت ها تمرکز دارد.

بازی Tales of the Shire مزرعه داری را به ارباب حلقه ها می آورد؛ تریلر معرفی آن را ببینید

بازی داستان های شایر در سبک تک نفره و شبیه سازی است. این بازی قرار است برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر عرضه شده و تاریخ عرضه دقیق آن هم اعلام نشده است. با این حال طبق چیزی که گفته شده ما باید پاییز سال جاری منتظر عرضه آن باشیم. این بازی به وسیله شرکت Private Division عرضه شده و مسئولیت ساخت آن نیز بر عهده شرکت Weta Workshop است.

در این بازی شما در نقش یک هابیت هستید و باید در دنیای بسیار زیبای شایر زندگی کنید. هدف اصلی شما گشت و گذار و یافتن موارد مختلف است که به شما در روند بازی یاری کند. از طرفی شما می توانید در کنار دوستان هم این بازی را تجربه نموده و از آن به صورت جمعی لذت ببرید.

در ابتدا شما باید هابیت خود را طراحی کنید. پس از آن باید کوشش کنید تا یک خانه در بایواتر (Bywater) بسازید. نکته اینجاست که بایواتر هنوز به عنوان یک روستای رسمی در هابیتن (Hobbiton) شناخته نشده است و هدف شما این است که به پیشرفت این روستا و تبدیل شدن آن به یک شهر یاری کنید. آزادی عمل شما در طراحی این خانه بسیار زیادی است و شما می توانید هر چیزی را در آن قرار دهید. از طرفی تجارت نیز راه اصلی در آمد شما است و شما باید کوشش کنید تا موارد مختلفی فراوری نموده و آن ها را به فروش برسانید.

دنیای هابیت ها دارای مجذوب کنندهیت های بسیاری است که باعث می گردد گشت و گذار در آن بسیار جالب باشد. از طرفی شرکت سازنده کوشش نموده تا طراحی خاصی را برای این بازی در نظر داشته باشد و در نتیجه شما با طراحی معمولی بازی های ساخته شده بر اساس ارباب حلقه ها روبرو نیستید.

هدف اصلی شما متحد کردن این روستا و آشنا شدن با شخصیت های مختلف است. همینطور اینکه شما باید کوشش کنید تا این شهر را توسعه داده و باعث پیشرفت آن بشوید. نکته اصلی اینجاست که طراحی این بازی به شکلی است که اشاره به طراحی هابیت ها در کتاب دارد. همینطور اینکه شما به طور کامل می توانید هابیت خود را شخصی سازی کنید و آزادی عمل مشا در آن بسیار زیاد است.

شرکت سازنده کوشش نموده تا تمامی ویژگی های کلیدی یک هابیت را در این بازی قرار دهد. برای مثال هابیت ها علاقه خاصی به غذا دارند و در نتیجه در این بازی نیز یکی از فاکتورهای اصلی غذاز است. شما باید کوشش کنید تا در فصل های مختلف، موارد مختلفی را بدست بیاورید تا در پخت و پز و تجارت از آن ها بهره ببرید.

دنیای بازی نیز پر از جزئیات و محتوای مختلف است. در نتیجه کاربر اصلاً از گشت و گذار در این بازی خسته نشده و به طور دائم با چالش های مختلف روبرو می گردد. دقت کنید که این بازی مبارزه خاصی ندارد و به یک دنیای بسیار ساده از هابیت ها اشاره دارد. در نتیجه شما یک تجربه بسیار آرامش بخش و مجذوب کننده را در دنیای ارباب حلقه ها و میان هابیت ها خواهید داشت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Tales of the Shire مزرعه داری را به ارباب حلقه ها می آورد؛ تریلر معرفی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Tales of the Shire مزرعه داری را به ارباب حلقه ها می آورد؛ تریلر معرفی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید