چینی ها دیگر خودروی چینی سوار می شوند!

به گزارش وبلاگ هیچکس، گشت و گذاری در خیابان های شانگهای، مرکز تجاری چین نشان می دهد برخلاف سال های گذشته، این روزها ساکنان این کلان شهر علاوه بر استفاده از برندهای بزرگ و برتر جهانی، به استفاده از تولیدات باکیفیت تولیدی خودشان نیز روی آورده اند.

چینی ها دیگر خودروی چینی سوار می شوند!

به گزارش عصر ایران؛ بر خلاف چند سال قبل که در شهرهای بزرگ تجاری، شهرهای صنعتی و پکن مرکز چین، تردد خودروهای چینی کمرنگ و در حد تاکسی بود ، این روزها شاهد تردد تعداد بسیار زیاد خودروی چینی از برندهای مختلف، مدرن و مجذوب نماینده در کوچه، خیابان ها و جاده های این کشور هستیم.

بازار بزرگ یک میلیارد و 350 میلیون نفری چین، جاذبه بسیار بزرگی برای هر برند و شرکت خودروسازی دنیا برای حضور در آن است تا سهم بیشتری برای خود دست و پا نمایند، اما چینی های باهوش که تا همین چند سال قبل هیچ حرفی برای گفتن در این صنعت نداشتند، حضور بسیاری از همین برندها را منوط به انتقال تکنولوژی، توسعه R&D و بعلاوه ارتقای داخلی سازی محصولات شان کردند و به نظر می رسد این کوشش ها با گذشت چند سال با ثمردهی مناسبی همراه شده است.

این روزها خودروهای چینی مجذوب نماینده متعددی در شهرهای این کشور تردد می نمایند که علاوه بر مجذوب نمایندهیت ظاهری، از امکانات و آپشن های متعددی بهره می برند که هر مصرف نماینده ای به خصوص قشر جوان را به خود جلب و جذب می نماید.

بعلاوه به اذعان بسیاری از حاضران در نمایشگاه شانگهای 2023، برخلاف سال های قبل، شاهد حضور پر رنگ چینی ها هستیم و درصد بالایی از شرکت نمایندگان در این رویداد نمایشگاهی را به خود اختصاص داده اند.

در پیش گرفتن سیاست های مناسب به ویژه در زمینه انتقال فناوری و داخلی سازی، بعلاوه نگاه به آینده به خصوص در زمینه خودروهای الکتریکی و شناخت مناسب از ذائقه بازارهای مختلف، امروز چین را به یکی از مدعیان اصلی بازارهای دنیای تبدیل نموده و به طور قطع در سال های آینده از این کشور و محصولات متنوع آن بیشتر خواهیم شنید.

نکته مهم اینکه در سال های گذشته چینی ها بدون ترس از حضور خارجی ها و احتمال لطمه به تولیدت داخلی شان، با در پیش گرفتن سیاست درهای باز و اجازه حضور به انواع و اقسام برندها مطابق سلایق مردم، امروز در جایگاهی قرار گرفته اند که تنوع و کیفیت تولیداتشان به محصولات برندهای بزرگ و سنتی دنیا تنه می زند؛ سیاست هایی که ای کاش چراغ راه تصمیم گیران مالی و صنعتی کشورمان بود تا چنین خودروسازی فشلی را شاهد نبودیم.

منبع: فرارو

به "چینی ها دیگر خودروی چینی سوار می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها دیگر خودروی چینی سوار می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید