مهمانی کتاب در فرهنگسرای خانواده

به گزارش وبلاگ هیچکس، در نشست مهمانی کتاب که این هفته در فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد شرکت کنید و کتاب مورد علاقه تان را بخوانید.

مهمانی کتاب در فرهنگسرای خانواده

به گزارش وبلاگ هیچکس، در این نشست که روز سهشنبه 19 مهر ساعت 10 صبح برگزار می گردد، کتاب فکر آگاهی و پذیرش برای عزت نفس خوانش، تحلیل و آنالیز می گردد.

نشست مهمانی کتاب با حضور حسن ملکیان روان شناس و مدیر نشر سایه سخن، در ادامه هر 2 هفته یک بار با خوانش کتاب ارزشمند فکر آگاهی و پذیرش برای عزت نفس روزهای 26 مهر، 10، 24 آبان، 22 و 8 آذرماه نیز برگزار خواهد شد.

کتاب فکر آگاهی و پذیرش برای عزت نفس با ترجمه سحر محمدی و الهه اکبری به وسیله انتشارات سایه سخن به چاپ رسیده است.

این کتاب اثر جیو الیور و ریچارد بنت کتابی مفید و سودمند در زمینه عزت نفس است که با زبانی گرم و صمیمی به نگارش درآمده و این حس را در خواننده القا می نماید که در حال گفت وگو با یک دوست خوب و دلسوز است؛ کتاب نشان می دهد که ریشه مشکل عزت نفس کجاست و واقعیت های موجود در ارتباط با آن کدام اند. در نهایت اثر حاضر از مسیری متفاوت خواننده را به رهایی می رساند و از زاویه ای نو بر مسئله عزت نفس نور می تاباند و راه بازیابی آن را نشان می دهد.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق،فرهنگسرای خانواده مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88706869 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مهمانی کتاب در فرهنگسرای خانواده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمانی کتاب در فرهنگسرای خانواده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید