تخصیص 100 درصدی منابع برای مجموعه کتابخانه مرکزی بندرعباس محقق شده است

به گزارش وبلاگ هیچکس در بندرعباس، محمد مهدی اسماعیلی آدینه در حاشیه بازدید از کتابخانه مرکزی بندرعباس ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان درخصوص پیگیری مجدانه تخصیص اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی بندرعباس گفت: تخصیص 100 درصدی منابع برای مجموعه کتابخانه محقق شده است.

تخصیص 100 درصدی منابع برای مجموعه کتابخانه مرکزی بندرعباس محقق شده است

وی اضافه نمود: کتابخانه مرکزی بندرعباس نیازمندی هایی در بخش تجهیزات سرمایشی دارد که در هفته جاری کوشش خواهیم کرد در تهران آن ها را تامین کنیم و تمام کوشش ما این است که این مجموعه آبرومند و در شان مردم هرمزگان به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این پروژه بیشترین اعتبارات را در استان دریافت نموده است، مطرح کرد: بحث های محوطه سازی نیز قرار است با دستور استاندار هرمزگان در اسرع وقت انجام گردد.

کتابخانه مرکزی بندرعباس که به عنوان بزرگ ترین کتابخانه هرمزگان از آن یاد می گردد، بعد از گذشت 15 سال از شروع به کار آن، هنوز به بهره برداری نرسیده است. این طرح زیربنایی که در پارک جنگلی نخل ناخدا بندرعباس واقع شده، در پنج طبقه شامل بخش های کودک، هرمزگان شناسی، مخزن جامع کتاب، نابینایان و ناشنوایان، پژوهشگران و محققان، نگهداری بچه ها ، سالن مطالعه و ... است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تخصیص 100 درصدی منابع برای مجموعه کتابخانه مرکزی بندرعباس محقق شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 100 درصدی منابع برای مجموعه کتابخانه مرکزی بندرعباس محقق شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید