شرایط شرکت در چهارمین جایزه کتاب سال استان خراسان شمالی اعلام شد

به گزارش وبلاگ هیچکس، تقی صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: دبیرخانه چهارمین جایزه کتاب سال استان خراسان شمالی فعال و آماده پذیرش آثار نویسندگان بومی و غیر بومی است.

شرایط شرکت در چهارمین جایزه کتاب سال استان خراسان شمالی اعلام شد

وی با اشاره به زمان خاتمه دریافت آثار به دبیرخانه بیان نمود: آخرین مهلت ارسال آثار 31 مرداد ماه امسال است و این زمان غیر قابل تمدید است.

صادقی خاطر نشان کرد: آثاری در این دوره پذیرش خواهد شد که از ابتدای سال 1400 تا خاتمه سال 1401 چاپ شده باشد.

وی با بیان شرایط ارائه آثار به وسیله نویسندگان گفت: آثاری که در دوره های قبل انتخاب و برگزیده شده باشند؛ از فرآیند داوری حذف خواهند شد.

صادقی با اعلام این خبر که کتاب ها باید دارای برگه اعلام وصول باسد؛ اضافه نمود: کتاب های مجموعه مقالات و سخنرانیها اگر دارای موضوع واحد باشد؛ آنالیز و داوری خواهد شد.

وی گفت: انتخاب جایزه کتاب سال استان خراسان شمالی در دو بخش موضوعی و ویژه برگزار خواهد شد؛ که در بخش موضوعی آثار تالیف، ترجمه و تصحیح در موضوعات ده گانه و بخش ویژه، استان شناسی، زبان و ادبیات، گویش ها و خرده فرهنگ های استان خراسان شمالی است.

صادقی در خاتمه توضیح داد: پدیدآورندگان و ناشران با مراجعه به دبیرخانه این رویداد ادبی و ارائه دو جلد از هر کتاب در این رویداد شرکت خواهند کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شرایط شرکت در چهارمین جایزه کتاب سال استان خراسان شمالی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط شرکت در چهارمین جایزه کتاب سال استان خراسان شمالی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید