بازی Blasphemous 2 ماه آینده برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ هیچکس، مجموعه بلسفموس (Blasphemous) را می توان یکی از برترین مجموعه های دو بعدی و مستقل (Indie) سال های اخیر دانست. این بازی توانست با فضاسازی منحصر به فرد و گیم پلی جذابی که داشت توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. بلسفموس 1 بیشتر روی بحث داستان تمرکز داشت و به همین علت نتوانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. این در صورتی است که بلسفموس 2 هم از لحاظ داستانی و هم از لحاظ گیم پلی پیشرفت بسیار زیادی داشت و توانست توجه منتقدان و هواداران سبک مستقل را به خود جلب کند.

بازی Blasphemous 2 ماه آینده برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد

بازی بلسفموس 2 به حدی خوب عمل کرد که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از برترین بازی های مستقل سال 2023 میلادی را داشته و به همین علت هواداران آن بسیار زیاد شد. بلسفموس 2 تا اینجا تنها برای کامپیوتر و کنسول های نسل نهمی عرضه شده بود که به نظر منطقی نمی رسید. به علت اینکه این بازی چندان سنگین نیست و نیازی به یک سخت افزار قدرتمند ندارد.

حال شرکت سازنده بازی یعنی The Game Kitchen اعلام نموده که در تاریخ 11 آبان (2 نوامبر) بازی بلسفموس 2 برای کنسول های نسل هشتم هم عرضه خواهد شد. نسخه نسل هشتمی هیچ تفاوتی با نسخه های دیگر بازی نداشته و بازی بلسفموس 2 به طور کامل برای این کنسول ها بهینه شده است.

بازی بلسفموس 2 تغییرات زیادی نسبت به شماره 1 داشت. به این شکل که این بازی سلاح را به یکی از عناصر اصلی در گیم پلی نموده و تمامی اتفاقات حول سلاح های شما می شود. حتی شما با استفاده از سلاح ها توانایی های مختلفی برای عبور از موانع پیدا نموده و در نتیجه بازی نسبت به قبل هم متنوع تر شده است.

داستان بلسفموس 2 مانند عنوان قبلی این مجموعه بسیار پیچیده است. این بازی بسیار عمیق بوده و دنیای گسترده ای هم دارد. شرکت سازنده از عنوان اول درس گرفته و کوشش نموده که بازی بعدی خود را بهبود دهد. در نتیجه این بازی با طراحی دنیای غنی و غولآخرهای بسیار زیبا توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

یکی از نکات جالب بلسفموس 2 آزادی عمل کاربر در آن است. به این شکل که کاربر می تواند مسیر خود را انتخاب نموده و در جهت آن حرکت کنید. یعنی برای از بین بردن غولآخرها هیچ ترتیبی وجود نداشته و شما می توانید بنابر توانایی خود یکی را انتخاب نموده و مبارزه کنید. از طرفی داستان بازی نیز فرصت خوبی را به کاربر برای ارتقاء کرکتر و گشتن در دنیای بازی می دهد که به نوبه خود بسیار جالب است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Blasphemous 2 ماه آینده برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Blasphemous 2 ماه آینده برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید