آپدیت 2.0 سایبرپانک 2077 هفته آینده عرضه می گردد؛ تریلر سینمایی فانتوم لیبرتی را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ هیچکس، با بسته الحاقی فانتوم لیبرتی و به روزرسانی 2.0، روزهای بزرگی برای سایبرپانک 2077 در راه است. استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اخیرا در کنار انتشار تریلرهایی نو، اعلام نموده که آپدیت رایگان نو بازی در 21 سپتامبر (30 شهریور) در دسترس قرار می گیرد.

آپدیت 2.0 سایبرپانک 2077 هفته آینده عرضه می گردد؛ تریلر سینمایی فانتوم لیبرتی را دیدن کنید

نسخه 2.0 سایبرپانک 2077 میخواهد به بعضی از نقدها وارد شده به بازی از زمان عرضه بحث برانگیز آن در انتهای سال 2020 رسیدگی کند و نوید درختان مهارت و پرک های کاملا بازطراحی شده، سایبرویرهای اصلاح شده، سیستم ظرفیت نو، مبارزه با وسایل نقلیه و تعقیب و گریز با ماشین، بهبود هوش مصنوعی و یک سیستم پلیس نو را بدهد. این آپدیت بعلاوه تغییراتی در سیستم لوت، آیتم ها، کرفتینگ و بعلاوه بهبودهای رابط کاربری و مجموعه نوی از ایستگاه های رادیویی را وعده می دهد. به عبارت دیگر، به روزرسانی نو بازی طیف گسترده ای از سیستم های اصلی را به شکل قابل توجهی تغییر می دهد. ویدیوهایی از این به روزرسانی اخیرا در دسترس قرار گرفته که بازیکنان اطلاعات بیشتری در خصوص جزئیات آن می دهد.

در این میان اولین و آخرین بسته الحاقی سایبرپانک 2077 یعنی فانتوم لیبرتی (Phantom Liberty) که مواردی مانند یک داستان و منطقه نو، ماموریت های نو، باس های نو، ماموریت های خودرو محور، افزایش سقف سطح بازیکن به 60 و یک درخت مهارت نو Relic را اضافه می نماید. در کنار انتشار یک تریلر سینمایی مجذوب کننده از این بسته، سی دی پراجکت رد بعلاوه ویدیویی از گفت و گو با ادریس البا به عنوان بازیگر مهم ترین شخصیت بسته الحاقی یعنی سولومون رید منتشر نموده است. البته او در تریلر سینمایی ذکر شده نیز نقشی محوری دارد.

بسته الحاقی فانتوم لیبرتی با قیمت 29.99 دلار در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) امسال روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. به روزرسانی رایگان 2.0 بازی نیز پنح روز زودتر روی پلتفرم های نو در دسترس قرار می گیرد. لازم به ذکر است که استودیوی سازنده پشتیبانی از بازی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را در سپتامبر 2022 متوقف کرد و به روزرسانی 1.6 آخرین آپدیت برای سیستم های نسل هشتم بود. در ادامه می توانید تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت 2.0 سایبرپانک 2077 هفته آینده عرضه می گردد؛ تریلر سینمایی فانتوم لیبرتی را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت 2.0 سایبرپانک 2077 هفته آینده عرضه می گردد؛ تریلر سینمایی فانتوم لیبرتی را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید