این زن به خوردن دستمال کاغذی اعتیاد دارد

به گزارش وبلاگ هیچکس، اخیرا یکی از برنامه های تلویزیونی آمریکا که سوژه های جالب برای نمایش تهیه می نماید، مهمان زنی به نام کینا بود که به خوردن دستمال توالت اعتیاد داشت. خوراکی میان وعده روزانه کینا، دستمال های کاغذی توالت است که هر جا برود همراه خود دارد. او می گوید، صبح ها از همان ثانیه ای که از خواب بیدار می گردد، آغاز به خوردن دستمال کاغذی می نماید.

این زن به خوردن دستمال کاغذی اعتیاد دارد

به گزارش خبرآنلاین؛ کینا در 20 سال گذشته حدود 6 هزار و 350 کیلو دستمال کاغذی خورده است. این عادت برای او سالانه 2 هزار و 700 دلار هزینه دارد.

کینا می گوید، وقتی دستمال کاغذی می خورم، دقیقا همان احساس رضایتی را دارم که هر کس دیگر، مثلا غذای شب عید خود را می خورد. قسمت خوب قضیه هم این است که کالری دستمال کاغذی صفر است و با مصرف آن چاق نمی شوم.

کینا در این دو دهه که دستمال کاغذی می خورد، دستمال کاغذی های متعددی را امتحان نموده است و اکنون او ترجیح می دهد، دستمال های یک لایه را که خوردن آنها راحت تر هست مصرف کند.

کینا موقع خوردن دستمال کاغذی به نگاه های حاکی از تعجب اطرافیان خود، حتی زمانی که بعضی از افراد از او فیلم می گیرند، اهمیتی نمی دهد. او می گوید، کار من اصلا عجیب نیست، رفتار دیگران در برابر این عادت من عجیب است.

منبع: فرارو

به "این زن به خوردن دستمال کاغذی اعتیاد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این زن به خوردن دستمال کاغذی اعتیاد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید