سفرهای خارجی پر هیجان؛ از سواحل شرقی آسیا تا صحرای درخشان آفریقا

به گزارش وبلاگ هیچکس، قصد داریم تا درباره سفرهای خارجی بسیار مجذوب کننده و خاص صحبت کنیم. سفرهایی که شاید از هر 100 نفر، فقط 10 نفر انجام دهند و در ازای آن، خاطره ای فراموش نشدنی داشته باشند. اگر قصد تجربه یک سفر خاص و عجیب را دارید، می توانید بین مالدیو، سریلانکا یا کنیا یکی را انتخاب کنید؛ اما کدام یک برای شما گزینه بهتری است؟ اگر بین این سه مقصد نمی توانید یکی را انتخاب کنید، پس باید در این مقاله با ما همراه باشید.

سفرهای خارجی پر هیجان؛ از سواحل شرقی آسیا تا صحرای درخشان آفریقا

کنیا؛ سفر در دل آفریقا

کنیا یکی از زیباترین کشورهای آفریقایی است. ایرانیان بسیاری در این کشور برای تجارت یا تحصیل حضور دارند. این کشور برترین گزینه برای کسانی محسوب می گردد که در پی تجربه یک سفر واقعی به آفریقا هستند. حتماً شما هم بارها و بارها فیلم های مستند حیات وحش را دیده اید که کشور آفریقا را نشان می دهد. کنیا درست روی خط استوا قرار گرفته است و به همین دلیل دارای طبیعت بسیار زیبا و تماشایی است.

در این کشور می توانید شاهد جنگل های انبوه گرمسیری باشید که در آن حیوانات بسیار خاصی زندگی می نمایند. در سفر به کنیا می توانید شاهد حضور حیواناتی خاص از جمله فیل، شیر، پلنگ، زرافه و امثال آن باشید. کنیا پارک های ملی بسیار خاصی از جمله پارک ملی آمبوسلی دارد. در این کشور هر آنچه که از سفر به یک کشور با بافت طبیعی غنی انتظار دارید را به دست می آورید. هر گوشه از کنیا شما را به شکلی خاص شگفت زده می نماید. البته با توجه به اینکه باید به یک قاره دیگر سفر کنید، باید برای پروازهای طولانی آمادگی داشته باشید. بعلاوه شرایط دریافت ویزا در شرایط خاص ممکن است کمی سفر به کنیا را سخت کند. بهتر است برای سفر به کنیا، از گزینه تور کنیا که به وسیله آژانس های گردشگری معتبر ارائه می گردد بهره ببرید.

جذابیت های مالدیو

مالدیو کوچک ترین کشور در قاره آفریبا است که از چندین و چند جزیره کوچک تشکیل می گردد. این کشور زیبا در دل آب های فیروزه ای اقیانوس هند قرار گرفته است. جالب است بدانید کهتتعداد جزیره های مالدیو به 12هزار عدد می رسد و البته فقط 202 جزیره از این مجموعه قابل سکونت هستند. از این میان هم فقط 88 جزیره برای گردشگران مناسب هستند و اقامتگاه های گردشگری و امکانات رفاهی و تفریحی دارند. سواحل زیبای مرجانی با شن های سفید در کنار ماهی های رنگارنگ، شاید همه چیزی باشند که برای آرامش و دوری از استرس نیاز دارید. قایق سواری با قایق های سنتی، اقامت در هتل هایی با سقف چوبی و قدم زدن در سواحلی رؤیایی را باید از سفر به مالدیو انتظار داشته باشید.

برای سفر به مالدیو چقدر باید هزینه کرد؟

سفر به مالدیو با توجه به نوع پرواز، زمان سفر، محل و مدت اقامت شما تغییر خواهد نمود؛ برترین روش هم سفر با تور مالدیو است. به صورت کلی برای سفری 7 الی 8 روزه، باید 1000 دلار برای بلیط هواپیما رفت و برگشت، 4هزار دلار برای اقامت در هتلی لوکس، 200 دلار برای هزینه های حمل و نقل، 300 دلار برای بازدید از جاذبه های گردگشری، 200 دلار برای هزینه خورد و خوراک و 200 دلار برای هزینه های پیش بینی نشده کنار بگذارید. در کل با حدود 5،800 تا 6هزار دلار می توانید از سفری 7 الی 8 روزه به مالدیو لذت ببرید. توجه داشته باشید که این مبلغ به ازای یک نفر خواهد بود.

سریلانکا چه جذابیت هایی دارد؟

سریلانکا یکی از یکی از کشورهای قدیمی با تاریخ کهن است که در جنوب هند و اقیانوس آرام و زیبای هند قرار گرفته است. سریلانکا در مقایسه با مالدیو، کشوری کمتر شناخته شده در بین گردشگران ایرانی است. به همین دلیل شاید آرامش بیشتری را در سریلانکا مخصوصاً در ایام پیک سیزن تجربه کنید. سریلانکا کشوری بسیار عجیب با جاذبه های طبیعی بی نظیر است. این کشور در نزدیکی خط استوا قرار گرفته است و می توانید به همین سبب انتظار طبیعی بکر و مثال زدنی را داشته باشید. در این کشور تماشایی می توانید از تماشا جاذبه های خاص تاریخی نیز لذت ببرید. قله آدم، سیگریا، پارک ملی یالا، بام کندی و ساحل بنتوتا جزو خاص ترین جاذبه های این کشور به حساب می آیند. سریلانکا گزینه مالی تری در مقایسه با مالدیو به شمار میرود. با این حال می توانید همان آرامش و زیبایی مالدیو را در سریلانکا تجربه کنید. منطقاً تفریحات آبی در مالدیو بیشتر از سریلانکا خواهد بود؛ اما طبیعت سریلانکا را می توان با سنگاپور یا تایلند مقایسه کرد و به همان میزان زیباست.

برای سفر به سریلانکا چقدر باید هزینه کرد؟

هزینه سفر به سریلانکا تا حدودی از هزینه سفر به مالدیو کمتر است. همچون مالدیو، نوع پرواز، زمان سفر، محل و مدت اقامت روی هزینه سفر شما تأثیر مستقیم خواهند داشت. . به صورت کلی برای سفری 7 الی 8 روزه، باید 800 دلار برای بلیط هواپیما رفت و برگشت، 800 دلار برای اقامت در هتلی لوکس، 100 دلار برای هزینه های حمل و نقل، 200 دلار برای بازدید از جاذبه های گردگشری و تاریخی، 150 دلار برای هزینه خورد و خوراک و در نهایت همچون سفر به مالدیو، 200 دلار برای مخارج پیش بینی نشده کنار بگذارید.در کل با حدود 2 هزار تا 2 هزار 500 دلار می توانید سفری عالی را به سریلانکا تجربه کنید. البته با خرید تور سریلانکا در هزینه های شما صرفه جویی می گردد.

سخن پایانی

خب دوستان عزیز، با سفر به مالدیو، سریلانکا و کنیا به صورت مختصر و مفید آشنا شدید. حال می توانید هزینه ها را در یک گوشه فکر خود داشته باشید و از طرف دیگر ببینید که چه انتظاری از سفر خود دارید؟ اگر آرامش ساحل و تفریحات آبی را انتخاب می کنید، مالدیو برای شما برترین گزینه خواهد بود. اگر از تماشای حیواناتی همچون شیر به وجد می آیید، تور کنیا برترین گزینه است و در نهایت سریلانکا تکه ای از بهشت را به شما نشان می دهد.

منبع: همگردی

به "سفرهای خارجی پر هیجان؛ از سواحل شرقی آسیا تا صحرای درخشان آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای خارجی پر هیجان؛ از سواحل شرقی آسیا تا صحرای درخشان آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید