کتاب گویای گلستان و بوستان سعدی با صدای اسماعیل آذر

به گزارش وبلاگ هیچکس ، به نقل از روابط عمومی ایران صدا و فضای مجازی رادیو، ایران صدا کتاب های گویای گلستان و بوستان سعدی را با هدف اعتلای صندلی زبان و ادب فارسی در اختیار علاقه مندان و مردم شعر دوست ایران قرار می دهد.

کتاب گویای گلستان و بوستان سعدی با صدای اسماعیل آذر

اسماعیل آذر پس از روایت هر حکایت با زبان شیرین خود به شرح و شرح اشعار و تفسیر آن ها پرداخته است که علاقه مندان می توانند این کتاب ها را به صورت رایگان از روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا دریافت نمایند.

کتاب گویای بوستان با تهیه نمایندگی ویدا بابالو در 10 باب و گلستان نیز با تهیه نمایندگی مهدی شیبانی زاده در 8 باب و صدابرداری امیرحسین سلیمی و میثم جزی و کارشناسی حسینعلی رحیمی منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت نمایند.

سعدی نخستین اثر خود را به نام بوستان یا سعدی نامه زمانی که در سفر بود سرود و هنگام بازگشت به شیراز آن را به دوستان خود عرضه کرد. بوستان ده باب دارد که هر باب به موضوعی اختصاص دارد.

سعدی، گلستان را نیز در قالب یک دیباچه و هشت باب تدوین کرد، واژه ها در گلستان از نوعی موسیقی جان دار برخوردارند به گونه ای که خواننده را به وجد می آورد. گلستان به سبب نثر مسجع و آهنگین خود زیباترین کتاب نثر فارسی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب گویای گلستان و بوستان سعدی با صدای اسماعیل آذر" امتیاز دهید

1 کاربر به "کتاب گویای گلستان و بوستان سعدی با صدای اسماعیل آذر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب گویای گلستان و بوستان سعدی با صدای اسماعیل آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید