فیلم اختلاف تابلوی رعنا آزادی ور و شوهرش ! ، مهدی پاکدل باز مطلقه می گردد !

به گزارش وبلاگ هیچکس، خبرنگاران: کاربران فضای مجازی می گویند: رعنا آزادی ور در چند وقت اخیر در جشن حافظ به تنهایی حضور پیدا کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما یادی از مهدی پاکدل نکرد و این باعث شد شایعه اختلاف و جدایی این دو هنرمند بیشتر قوت پیدا کند

فیلم اختلاف تابلوی رعنا آزادی ور و شوهرش ! ، مهدی پاکدل باز مطلقه می گردد !

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران است رعنا آزادی ور بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است رعنا آزادی ور با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را شروع کرد رعنا آزادی ور با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد

آزادی ور در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می نماید که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

پس از سرانجام بازی رعنا آزادی ور در فیلم در محمد (ص) (مجید مجیدی) نزدیک به یک سال در هیچ فیلمی بازی نکرد و همین اتفاق شایعه مهاجرت او را بر سر زبان ها انداخت. رعنا آزادی ور بازیگر تئاتر ،سینما و تلویزیون ایران اخیرا با بازی در سریال پخش خانگی زخم کاری بیشتر از هر وقت دیگر توانایی خودش را به رخ مخاطبانش کشید. رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل است .رعنا آزادی ور از زندگیش با مهدی پاکدل با عشق یاد میکند و می گوید حقیقتا مهدی نیمه گمشده من است.رعنا آزادی ور در چند وقت اخیر در جشن حافظ به تنهایی در این جشن شرکت کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما یادی از مهدی پاکدل نکرد.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

(متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را شروع کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می نماید که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه فیلم خانه دختر، داره صبح میشه و این سیب هم برای تو حضور موفقی داشت که در فیلم خانه دختر نقش دختری را ایفا می نماید که به علت سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او راستا زندگی اش عوض می شود. وی در جشنواره فیلم فجر 94 هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

گریم ترسناک رعنا آزادی ور

بابک اسکندری گریمور سینما عکسی از تست گریم جنجالی و ترسناک از رعنا آزادی ور در فیلم سینمایی که کارگردان آن هومن سیدی می باشد منتشر نمود.

انتخاب لباس رعنا آزادی ور

فرم لباس هایی که رعنا آزادی ور در جشنواره فجر 33، به تن داشت، اغلب کژوال بود که می توان از آنها در مجامع عمومی نیز استفاده کرد. او البته به نسبت قد بلندش از لباس های کوتاه تری استفاده نموده بود. در این فستیوال، معمولا در هر یک از لباس های آزادی ور بخشی مجذوب کننده وجود داشت؛ یا استفاده از پوتین خاص، یا استفاده از مانتویی که روی آن طراحی شده بود. استفاده از خطوط و طرح عمودی به بلندقدتردیده شدن او در این دوره از جشنواره یاری نموده بود.

او در این سال با پوشیدن شنل، علاوه بر این که باز راهی جسته بود به بلندقامت تربه نظررسیدن، راهی هم باز نموده بود برای بازیگران حاضر در سال بعد جشنواره؛ استفاده از این شنل، در بین بازیگران حاضر در سی وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال بعد، بیشتر رواج پیدا کرد تا آزادی ور به نوعی جاده صاف کن شنل پوشی در سینمای ایران باشد. پوشش رعنا آزادی ور در پانزدهیم جشن حافظ در اردیبهشت ماه سال گذشته لباسی بود پیچیده که از بخش های مختلفی شامل شلواری گشاد و دامنی با طراحی خاص و بلوز و کت کوتاه روی آن تشکیل شده و در کنار هم قرار گرفتن این لباس ها به گونه ای بود که لایه لایه بودن آن جلب توجه می کرد و شکل متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که قسمت های پایین آن گره زده شده از قسمتهای متمایز کننده لباس او به شمار می رفت .

ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمدرسول الله ساخته مجید مجیدی باز می شود. اما این دو سینماگر در یک بازه زمانی چند همکاری داشتند و همین مسئله آن ها را به یکدیگر نزدیک کرد. این نزدیکی باعث شد تا شایعاتی پیرامون ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.مهدی پاکدل نسبت به رعنا آزادی ور تجربه و سابقه بیشتری در سینما دارد و آثار بیشتری بازی نموده است. اما این دو نفر در دو اثر همبازی بودند؛ چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی و محمدرسول الله به کارگردانی مجید مجیدی. بسیاری از منتقدان سینما چهارراه استانبول را برترین نقش آفرینی پاکدل می دانند. از طرفی آزادی ور کارنامه قابل دفاعی دارد و با کارگردانان مطرحی از جمله اصغر فرهادی در فیلم درباره الی و هومن سیدی در خشم و هیاهو همکاری نموده است.

نقش رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعنا آزادی ور در محمد رسول الله نقش ام جمیل را بر عهده داشت و مهدی پاکدل نقش ابوطالب را ایفا می کرد. اُمّ جَمیل بنت حرب همسر ابولهب و خواهر ابوسفیان و عمّهٔ معاویه، و دشمن و آزاردهنده پیامبر اسلام است. مطابق بعضی منابع، نام کامل او أروی بنت حرب ابن امیّه است.

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال 1395 منتشر شد، شامل یک قطعه به نام ابر می بارد بود. ابر می بارد موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می کردند. این موزیک ویدئو این روزها حسابی دست به دست شده و بعضی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می گویند.

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل تا به امروز هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده، اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج آزادی ور و پاکدل، استوری از عدالت اجتماعی در اینستاگرام خود منتشر کرد!

منبع: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

منبع: رکنا

به "فیلم اختلاف تابلوی رعنا آزادی ور و شوهرش ! ، مهدی پاکدل باز مطلقه می گردد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم اختلاف تابلوی رعنا آزادی ور و شوهرش ! ، مهدی پاکدل باز مطلقه می گردد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید