اولین صحبت های خرید تازه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ هیچکس، یاسین سلمانی پس از پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بالاخره به آن چه مدنظرم بود رسیدم و حالا در پرسپولیس هستم. درست ترین جایی که می توانستم در این لحظه در آن حضور داشته باشم. فکر می کنم این یکی از برترین تصمیم ها و اتفاق های دوران حرفه ای من باشد. اتفاق خوب بالاخره روی داد و امیدوارم بتوانم با تمام وجودم در خدمت پرسپولیس و طرفداران باشم.

اولین صحبت های خرید تازه پرسپولیس

وی درباره انتظارات بالای طرفداران در پرسپولیس عنوان نمود: پرسپولیس بیشترین طرفدار را دارد و در این چند سال نسبت به سایر تیم ها بیشترین قهرمانی ها را داشته است. با این اوصاف توقع زیادی از آن می رود. خواسته طرفداران به جا و منطقی است و من به عنوان بازیکن تیم کوشش خواهم کرد و به سهم خودم برترین عملکرد ممکن را ارایه کنم و خودم را آماده چالش های سخت نموده ام.

سلمانی درباره شرایط آمادگی خود با توجه به عدم حضور در تمرینات پیش فصل اظهار داشت: در این مدت، در دو اردوی تیم ملی امید حضور داشتم. تمرینات را مرتب و صبح و عصر در ساختمان پک دنبال می کردم و در جریان اردو های تیم ملی با بازیکنان پرسپولیس در ارتباط بودم و نسبت به هم آشنایی داریم.

هافبک جوان سرخپوشان درباره ارتباطش با بازیکنان پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس بازیکنان طراز اول و ملی پوش زیادی دارد و این به من فرصت داد با بسیاری از آن ها آشنا بشوم. سروش رفیعی، آقا وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و محمد حسین کنعانی زادگان از این جمله بودند. در سپاهان با گولسیانی همبازی بودم. با مسعود ریگی هم اتاقی بودیم. در این مدت با تعدادی دیگر از بزرگتر های تیم هم در ارتباط بودم و منتظر یک آغاز خوب در پرسپولیس هستم.

سلمانی درباره تصویری که از سرانجام فصل پیش رو در فکر دارد و صحبت هایی که درباره سخت شدن کار در آسیا مطرح می گردد، اضافه کرد: می دانم شرایط خیلی سختی وجود دارد، ولی به نظرم در پرسپولیس همه به یک سه گانه دیگر فکر می نمایند. پرسپولیس را یک تیم متفاوت می بینم. بالاخره ما پرسپولیس هستیم. محبوب ترین تیم آسیا و برترین تیم ایران. در خصوص آسیا، همه می دانند با سرمایه گذاری عجیب باشگاه های عربی، رقابت خیلی سخت تر شده است، ولی شما هیچ وقت یک ایرانی را دست کم نگیرید به ویژه اگر پرسپولیسی باشد.

وی در سرانجام گفت: از ته دل خرسند هستم که امروز همه چیز تمام شد و حالا در پرسپولیس، پرافتخارترین تیم ایران هستم. خودم را آماده نموده ام تا برترین عملکردم را در اختیار تیم بگذارم.

منبع: فرارو

به "اولین صحبت های خرید تازه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین صحبت های خرید تازه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید