بمب جابجایی در فهرست مشترک پرسپولیس و استقلال

به گزارش وبلاگ هیچکس، خبرنگاران: پرسپولیس و استقلال، دو تیم مطرح ایران، کارشان را در بازار جابجایی تابستانی شروع کرده اند. در این بین پرسپولیس سرعت عمل بهتری داشته و تا به حال یک خرید قطعی داشته و نام شده با دو بازیکن دیگر هم توافقات اولیه را به دست آورده است.

بمب جابجایی در فهرست مشترک پرسپولیس و استقلال

به گزارش وبلاگ هیچکس، استقلال، اما هنوز خرید رسمی نداشته، ولی آن ها هم بیکار ننشسته اند و فهرست خروجی و ورودی تیمشان را مشخص کرده تا به زودی وارد بازار شوند. اگرچه در بین گزینه هایی که برای حضور در دو تیم به صف شده اند چند نام مشترک وجود دارد، ولی به نظر نمی رسد هیچ کدام از آن اسامی به مقدار سجاد شهباززاده اهمیت داشته باشد! مهاجم فصل گذشته سپاهان که نام آقای گلی لیگ برتر را هم به دست آورده در فهرست خرید هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته و به نظر می رسد بمب اصلی جابجایی تابستانی شود.

در پرسپولیس شرایط شهریار مغانلو مشخص نیست و نام شده پرسپولیسی ها از چند هفته قبل باب مذاکره با شهباززاده را باز کرده و از او چراغ سبز هم گرفته اند. با این حال، استقلال هم که در شرف از دست دادن مهدی قایدی است در نظر دارد مهاجمی نام آشنا به فهرست اضافه کند که ادعا شده این مهاجم سجاد شهباززاده است. برگ برنده ای که استقلالی ها در این بین دارند این است که پرسپولیس هنوز به طور قطع شرایط شهریار مغانلو را روشن نکرده است. به گزارش وبلاگ هیچکس، از سوی دیگر، شهباززاده پیش تر هم سابقه پوشیدن استقلال را دارد و از این رو مسئولان این باشگاه امیدوارند فرایند مذاکرات با او طولانی نشود.

در این میان، اما چند رسانه ورزشی خبر داده اند سجاد شهباززاده بیش از آنکه به بازگشت به استقلال فکر کند علاقمند است به پرسپولیس برود و شانس خودش را برای بازی در این باشگاه امتحان کند.

منبع: فرارو

به "بمب جابجایی در فهرست مشترک پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب جابجایی در فهرست مشترک پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید