مهاجم اتریشی در فهرست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ هیچکس، ناکامی پرسپولیس در جذب مهاجم خارجی، طولانی شده و طرفداران این تیم، مدت هاست منتظر رونمایی از گلزن نو تیم شان هستند. در هفته های گذشته، پرسپولیس با بازیکنان زیادی وارد مذاکره شده و هر کدام، به دلایلی منتفی شده اند. پرسپولیسی ها هم برای انتها انتظارشان و خرید مهاجم خارجی، سراغ مارکوس پینک رفته اند. بازیکنی که هنوز، کادرفنی باشگاه تایید نهایی را درباره او نداده، اما نسبت به سایر گزینه ها، در دسترس تر به نظر می رسد.

مهاجم اتریشی در فهرست خرید پرسپولیس

پینک اتریشی و 32 ساله در حال حاضر برای شانگ های پورت، در سوپرلیگ چین بازی می نماید. او نیم فصل اول لیگ سال 2023، نتوانست جای ثابتی در ترکیب تیمش پیدا کند و فقط یک گل زد. در بازی پلی آف لیگ قهرمانان با پاتوم یونایتد هم پینک، به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و توانست دروازه حریف را باز کند. هر چند شانگ های پورت، در آن مسابقه 3-2 باخت و به لیگ قهرمانان آسیا نرسید.

پیش از حضور در چین، پینک با پیراهن آستریا کلاگن فورت در اتریش روز های رویایی را پشت سر گذاشت. او سال 2020، به آستریا کلاگن فورت که در سطح دوم فوتبال اتریش بازی می کرد پیوست. پینک توانست فصل اول حضورش در این تیم، با 18 گل سومین گلزن برتر سطح دوم فوتبال اتریش بشود و علاوه بر این، 9 گل هم برای هم تیمی هایش بسازد. آستریا کلاگن فورت با درخشش پینک، به بوندسلیگا اتریش رسید. فصل اول حضور آن ها در بوندسلیگا، پینک 12 گل زد و مجموعا روی 18 گل تاثیر مستقیم گذاشت. فصل پیش، اوج درخشش او بود که توانست در 22 بازی، 16 گل بزند و مدعی اصلی آقای گلی اتریش باشد. هر چند پیش از سرانجام فصل و با آغاز لیگ چین، آستریا کلاگن فورت تصمیم گرفت برای جلوگیری از جدایی رایگان پینک، او را در ازای 200 هزار یورو به شانگ های پورت بفروشد. تصمیمی که برای هیچ کدام از طرف های معامله، نتیجه خوبی نداشت و پینک بعد از چند ماه، در فهرست فروش شانگ های پورت قرار گفته است.

پینک که قبل از حضور در کلاگن فورت سال های پرفراز و نشیبی در فوتبالش داشت، قبلا با پیراهن ماترزبرگ هم توانسته 21 گل، در سطح دوم فوتبال اتریش بزند و آقای گل لیگ بشود. زدن بیشتر از 10 گل در هر سه فصل گذشته، آقای گلی سطح دوم فوتبال اتریش و قیمت مناسب، پینک را به گزینه ای مجذوب کننده برای پرسپولیسی ها تبدیل می نماید. پینک یک متر و 88 سانتیمتری، علاوه بر گلزنی آمار گل سازی مناسبی هم دارد و می تواند با سبک بازی گل محمدی سازگار باشد. به شرطی که شانگ های پورت پس از ورود واسطه های ایرانی به معامله، تصمیم نگیرد روی بازیکنی که با 200 هزار یورو به خدمت گرفته، برچسب میلیون دلاری بزند.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "مهاجم اتریشی در فهرست خرید پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم اتریشی در فهرست خرید پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید