اولتیماتوم صنعت برق به رمزارزهای غیر مجاز

به گزارش وبلاگ هیچکس، در پی خاموش کردن مراکز استخراج مجاز رمزارز، شرکت توانیر اطلاعیه ای صادر کرد و در آن به رمزارزهای غیر مجاز هشدار جدی داد.

اولتیماتوم صنعت برق به رمزارزهای غیر مجاز

به گزارش وبلاگ هیچکس، در این اطلاعیه آمده است که مطابق مجوزات صادره وزارت صنعت معدن و تجارت تا به امروز 50 مرکز استخراج رمز ارزها مجموع قدرت مصرفی 209 مگاوات در 14 استان با صنعت برق قرار داده بسته و در چارچوب مقررات فعالیت می نمایند.

با توجه به هماهنگی قبلی و مفاد قرارداد با توجه به اینکه در دوران اوج مصرف برق تابستان، اولویت اول صنعت برق، تأمین برق مراکز حیاتی و حساس است، تمامی مراکز استخراج قانونی رمزارز از ابتدای خرداد ماه مصرف برق خود را متوقف نموده و این توقف فعالیت تا شهریور ماه و پس از کاهش احتیاج مصرف شبکه ادامه خواهد داشت.

با توجه به شرایط بیماری فراگیر کرونا که استمرار تأمین برق برای تمامی بخش ها شرایط حیاتی به خود گرفته است، مجددا به تمامی مصرف نمایندگان غیرمجاز رمزارز که به صورت مخفیانه و با سوء استفاده از اشتراک برق مردم، این انرژی حیاتی را می بلعند اکید هشدار داده می گردد به سرعت فعالیت های خود را متوقف نموده و تا سرانجام شهریورسال جاری به هیچ وجه دستگاه های خود را روشن ننمایند.

در طی این مدت نیز می توانند نسبت به اخذ مجوز قانونی و بهره مندی از مشوق های تعرفه ای پس از دوران اوج مصرف برخوردار باشند.

در غیر این صورت مطابق با هماهنگی بعمل آمده با دستگاه قضائی، ضمن قطع اشتراک برق و توقیف تمامی تجهیزات آنها، خسارات وارده به شبکه برق از آنان اخذ خواهد شد.

همچنین از عموم مردم نیز خواهشمندیم که به منظور تداوم پایدار جریان برق و جلوگیری از قطع برق هموطنان، در صورت مشاهده مراکز یا افرادی که به صورت غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز استفاده می نمایند، مراتب را به وسیله پایگاه اینترنتی سمات به آدرس https://www.tavanir.org.ir/samaat/pages/cryptocurrency.php به اطلاع صنعت برق برسانند و از پاداش معرفی و همکاری نیز بهره مند شوند.

منبع: جام جم آنلاین

به "اولتیماتوم صنعت برق به رمزارزهای غیر مجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم صنعت برق به رمزارزهای غیر مجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید