نمایشگاه MWC 2021 بارسلون حضوری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ هیچکس، نمایشگاه CES 2020 آخرین رویداد مهم حوزه تکنولوژی بود که قبل از شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار گردید. نمایشگاه MWC 2020 هم قرار بود در فوریه سال گذشته برگزار گردد ولی به دلیل همه گیری کووید 19 به طور کامل لغو شد. حالا مدیرعامل انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSM) که نمایشگاه های MWC را مدیریت می نماید، اعلام نموده که نمایشگاه MWC 2021 بارسلون به صورت حضوری برگزار می گردد.

نمایشگاه MWC 2021 بارسلون حضوری برگزار می گردد

او می گوید برگزاری حضوری این نمایشگاه به مردم کمی امید می دهد و این پیغام را مخابره می نماید که از تأثیرات کرونا دور شویم و به زندگی نرمال برگردیم. رویداد MWC در دو شهر بارسلون و شانگهای برگزار می گردد. سال گذشته اعلام شد که نمایشگاه MWC بارسلون به جای ماه فوریه در 27 ژوئن (7 تیر 1400) افتتاح می گردد و حالا نمایشگاه MWC شانگهای جایگزین نمایشگاه بارسلون شده و هفته آینده کار خود را شروع می نماید.

در چین به لطف آزمایش ها و واکسیناسون گسترده، این کشور تا حد زیادی به حالت عادی برگشته است. به گفته مدیرعامل انجمن GSM، چین حالا یک نوع حباب محسوب می گردد که به دلیل محدودیت های موجود تا حد قابل توجهی از شیوع بیماری جلوگیری می گردد. گفته می گردد نمایشگاه MWC شانگهای میزبان حدود 20 هزار بازدیدکننده خواهد بود که برای مقایسه باید بگوییم این رقم در سال 2019 به 60 هزار نفر می رسید.

شرکت کنندگان در نمایشگاه MWC 2021 بارسلون هم باید تست منفی کرونا که طی 72 ساعت قبل از حضور گرفته شده، نشان دهند. در خود نمایشگاه هم مکان هایی برای دریافت تست کرونا تعبیه خواهد شد. در این نمایشگاه هم به جای حضور بیش از 100 هزار نفر، آن ها قصد دارند تعداد شرکت کنندگان را به حداکثر 50 هزار نفر برسانند.

باید ببینیم آیا تا فصل تابستان شیوع کرونا در اروپا کنترل می گردد یا نه. در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا محدودیت های زیادی برای سفر وضع شده است.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "نمایشگاه MWC 2021 بارسلون حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه MWC 2021 بارسلون حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید