رونمایی از ماشین شگفت انگیز نیسان با نام زیبای ایرانی ، عکس

به گزارش وبلاگ هیچکس، نیسان در جریان سالن خودرو توکیو 2024، از نسخه قدرتمند آریا رونمایی کرد. این خودرو، چهارمین مدل نیسمو بوده که در مقایسه با سایر مدل ها، موتور احتراقی و بنزینی را کنار گذاشته است.

رونمایی از ماشین شگفت انگیز نیسان با نام زیبای ایرانی ، عکس

امیرمسعود عابدین: نام این خودرو از نام ایرانی آریا گرفته شده است. پیش از این نیز نیسان از نام اقوام ایرانی برای نامگذاری محصولاتش استفاده نموده است. این شرکت، شاسی بلند دیگری به نام قشقایی در محصولاتش دارد و رنو، شریک نیسان هم یکی از مدل هایش را قاجار نامیده است.

  • محصول برقی و تازه تویوتا در راه ایران/عکس

نیسان میخواهد آریا نیسمو را در دو نسخه در ژاپن عرضه کند. مدل پایه دارای قدرت ترکیبی 362 اسب بخار و 559 نیوتون متر گشتاور است که به وسیله یک جفت موتور الکتریکی که از یک بسته باتری 66 کیلووات ساعتی نیرو می گیرد، فراوری می گردد. نوع قوی تر 430 اسب بخار قدرت و 600 نیوتون متر گشتاور دارد، همراه با ظرفیت باتری بزرگ تر 91.0 کیلووات ساعتی.

آریا نیسمو از آنجایی که یک SUV الکتریکی است، اصلا سبک وزن نیست. این خودرو در سبک ترین نسخه 2080 کیلوگرم وزن دارد در حالی که سنگین ترین مدل آن 2219 کیلوگرم وزن دارد.

نیسان، آریا نیسمو را با رینگ های 20 اینچی بسیار سفت و سخت که در لاستیک های سفارشی 255/45 R20 پیچیده شده اند، عرضه می نماید. این خودروساز ژاپنی نوید هندلینگ بهتر و سرعت بالاتر در پیچ ها را می دهد.

علاوه بر این، اکنون یک حالت رانندگی اختصاصی Nismo وجود دارد و با توجه به اینکه با خودرویی برقی و بی صدا روبرو هستیم، می تواند به صورت سفارشی با یک موسیقی مصنوعی مشتق شده از فرمول E همراه گردد.

نیسان آریا نیسمو در کنار رقبایی مانند کیا EV6 GT و هیوندای آیانیک 5N، تغییرات داخلی محتاطانه ای را با صندلی های جلویی بزرگ تر، تریم قرمز رنگ و برند نیسمو دریافت می نماید.

این خودرو در حال حاضر تنها در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ هیچکس مراجعه کنید.

  • این خودرو با دسته پلی استیشن کنترل می گردد! /عکس و فیلم

  • تقابل ایران خودرو و جیلی چین/ بک X3 پرو یا پژو 207i اتوماتیک؟ /عکس

  • ثروتمندان ثروتمندتر می شوند/ رولزرویس در سال 2023 رکورد فروش خود را شکست/عکس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "رونمایی از ماشین شگفت انگیز نیسان با نام زیبای ایرانی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از ماشین شگفت انگیز نیسان با نام زیبای ایرانی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید