استارتاپ

قوی ترین عینک هوشمند سال معرفی گردید ، از سفارش اوبر تا اتصال به بلوتوث و الکسا

یک استارتاپ نه چندان سرشناس نوعی عینک هوشمند طراحی نموده که به کاربران امکاناتی متعدد ارائه می دهد. این عینک هوشمند رقیبی جدی برای بسیاری از شرکت های فراوری کننده عینک های هوشمند خواهد بود.

10 دی 1401

با 8 فناوری توسعه دهنده حوزه آموزش آشنا شویم؛ ارتقای مهارت های شغلی

آموزش جزو جدایی ناپذیر جوامع امروزی است که برای ادامه حیات، چاره ای جز گذر از جهت فناوری های مدرن و توسعه ابزار های دیجیتالی ندارد.

7 تیر 1401

برطرف نیازهای گلوگاهی کشور در اولویت رویداد نوآوری های امنیت غذایی

اولین رویداد نوآوری های امنیت غذایی با حمایت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و با همکاری شبکه فن بازار ملی ایران در تاریخ 15 اسفند 1400 به وسیله شرکت فن بازار بین الملل ایرانیان و باغ نوآوری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید....

17 اردیبهشت 1401

اولین و بزرگ ترین مسابقه استارت آپ های گردشگری دنیا

ثبت نام برای شرکت در مسابقه استارت آپ های گردشگری که با همکاری سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) و گروه Globia انجام می گردد، شروع شد و تا سپتامبر ادامه خواهد داشت.

9 اسفند 1400

تولید شیر انسان در آزمایشگاه

بانوانی که نمی توانند به نوزاد خود شیر دهند، برای تغذیه وی از شیرخشک استفاده می کنند. اما این نوع از شیر فاقد پادتن های موجود در شیر مادر است و نمی تواند تمام فواید شیر مادر را ارائه کند.

10 مرداد 1400

رشد 300 درصدی فعالیت و خدمات اورژانس بیمارستان نورافشار در سال گذشته

تهران (پانا) - رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار در تشریح مهمترین اقدامات پزشکی اجرا شده در سال گذشته از افزایش 300 درصدی فعالیت و خدمات اورژانس بیمارستان نورافشار اطلاع داد.

24 خرداد 1400

اسنپ و تپسی چند هزار میلیارد ریال ارزش دارند؟

تقریباً 5 ماه از خبر عرضه اولیه سهام استارتاپ های دیجی کالا، کافه بازار، تپسی، شیپور و فیلیمو می گذرد. با وجود اینکه فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی، در ملاقات با مدیران ارشد این استارتاپ ها خبر از عرضه اولیه سهام اولین شرکت عظیم اینترنتی ایران در...

13 دی 1399

نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک لغو شد

نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و با توجه به تعطیلی ادارات لغو شد.

7 دی 1399

برنامه ریزی دانشگاه آزاد مشهد برای حل مسائل نرم افزاری هسته های فناور

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد مشهد گفت: این دانشگاه پس از حل مسائل زیرساختی و تأمین تجهیزات مورد نیاز فناوران و ایده پردازان، حالا به دنبال حل مسائل حقوقی و نرم افزاری هسته های فناور است.

8 آبان 1399

خبرنگاران زنان ،چالش معیشت و کووید 19

بوشهر- خبرنگاران- مریم آذرشب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در یادداشتی با عنوان زنان، چالش معیشت و کووید 19 به تحلیل این موضوع پرداخته است.

21 خرداد 1399