جاهای دیدنی کانادا با عکس

به گزارش وبلاگ هیچکس، کانادا، به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای جهان با تنوع طبیعی و فرهنگی خیره کننده اش، همیشه جلب توجه گردشگران از سراسر جهان بوده است. این کشور، خود را با آبشارهای فوق العاده، پیست های اسکی جهان، محله های هنری، منطقه ها دیدنی حیات وحش، و ساختمان های معماری مدرن معرفی می نماید.

جاهای دیدنی کانادا با عکس

در این مقاله، به آنالیز جاهای تماشای برتر کانادا می پردازیم. از آبشارهای نیاگارا تا پیست های اسکی ویستلر، از محله سنت جان گرفته تا شهر چرچیل، هر یک از این مقصدها خود را به عنوان یک گوهر جهانگردی معرفی نموده اند که هر ساله میلیون ها نفر را به سوی خود جذب می نمایند.

برترین جاهای تماشای کانادا

1- آبشار نیاگارا از برترین جاهای تماشای کانادا

آبشار نیاگارا، یکی از عجایب طبیعی بی نظیر کاناداست که با زیبایی و ابهامی که ایجاد می نماید، هر ساله میلیون ها جهانگرد را به خود جذب می نماید. این مکان به عنوان نمادی از طبیعت و بزرگی آفریدگار شناخته می گردد و بازدید از آن تجربه ای مجذوب کننده و خاطره انگیز را به همراه دارد. بازدید از آبشار نیاگارا، احساسی فراتر از توصیف را به شما هدیه می دهد. وقتی که رو به روی این معجزه طبیعی ایستاده و صدای آب های جاری و فرو رفتن آنها را می شنوید، احساسی از بزرگی و عظمت دست نخورده را تجربه می کنید. اگر ویزای توریستی کانادا را اخد نموده اید حتما بازدید از ابشار نیاگارا را در برنامه سفر خود قرار دهید.

  • برترین زمان بازدید آبشار نیاگارا: ژوئن (اوایل خرداد) تا آگوست (اوایل شهریور)
  • نحوه دسترسی: برای دسترسی به این آبشار زیبا، می توانید از فرودگاه بین المللی بوفالو-نیاگارا بهره ببرید. از این فرودگاه تا آبشار حدود 30 تا 40 دقیقه زمان می برد که با تاکسی می توانید این مسافت را طی کنید و لذت سفر را از نزدیک با این شاهکار طبیعی تجربه کنید.
  • آدرس: انتاریو، کانادا
  • تفریحاتی که می توانید در این مکان تجربه کنید: ببازدید از نیاگارا فالز ویو گرفته تا لذت بردن از مارین لند، اینجا به شما فرصت های فراوانی برای تفریح و لذت بردن از لحظات خوش را ارائه می دهد.

2- پیست اسکی ویستلر کانادا

در دامنه های کانادای غربی، ویستلر به عنوان یکی از برترین مقاصد برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی مطرح است. با سرمای هوا و برف فراوان، این منطقه به عنوان بزرگترین پیست اسکی در آمریکای شمالی شناخته می گردد و تعطیلات زمستانی را به یک تجربه هیجان انگیز تبدیل می نماید.

  • برترین زمان بازدید: ژوئن (اوایل خرداد) تا آگوست (اوایل شهریور) و دسامبر (اوایل آذر) تا مارس (اوایل فروردین)
  • آدرس: بریتیش کلمبیا، کانادا
  • تفریحاتی که می توانید در این مکان تجربه کنید: آشنایی با فرهنگ شهر با بازدید از موزه های هنری و مراکز فرهنگی، غذا خوردن در رستوران های آلتا بیسترو (Alta Bistro) یا استپ 21 (21 Steps) و…

3- محله سنت جان کانادا

سنت جان، در جنوب شرقی نیوفاندلند و لابرادور (یکی از برترین استان های کانادا برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا است)، یکی از آن مکان هایی است که در لیست جاذبه های جهانگردی کانادا به شمار می رود و هر ساله مسافران بسیاری را جذب می نماید. این محله به خاطر خیابان های رنگارنگ و زیبا، بعلاوه چشم انداز ها طبیعی آرامش بخش اطراف آن شناخته می گردد.

  • برترین زمان بازدید: آوریل (اوایل فروردین) تا می (اوایل اردیبهشت) و سپتامبر (اوایل شهریور) تا اکتبر (اواخر آبان)
  • آدرس: نیوفاندلند و لابرادور، کانادا
  • تفریحاتی که می توانید در این مکان تجربه کنید: بازدید از فانوس دریایی کیپ اسپیر (Cape Spear Lighthouse)، آشنایی با فرهنگ و تاریخ مردم محلی، خرید و غذا خوردن در خیابان مشهور واتر (Water Street)

4 - چرچیلز از برترین جاهای تماشای کانادا برای تماشای خرس های قطبی

واقع در خلیج هادسون، شهر کوچک چرچیلز به عنوان یکی از نقاط مجذوب کننده جهانگردی در کانادا شناخته می گردد. این شهر، با لقب مرکز خرس های قطبی شناخته می گردد، که یکی از برترین جاهای تماشای کانادا محسوب می گردد. در این دامنه آرام و دلنشین، علاقه مندان به طبیعت و جانوران وحشی می توانند تجربه نزدیکی بی نظیری را با خرس های قطبی داشته باشند.

علاوه بر ملاقات از خرس های قطبی، فعالیت های زیادی در این منطقه برای جهانگردان آماده شده است. غواصی در آب های سرد اطراف، یک تجربه مجذوب کننده و لذت بخش برای علاقه مندان به زیرآبی کردن است. در این مسیر، ماجراجویی و هیجان به همراه ارتباط نزدیک با طبیعت در انتظار شماست.

  • برترین زمان بازدید: اکتبر (اوایل مهر) تا نوامبر (اوایل آذر)
  • نحوه دسترسی: از فرودگاه چرچیل، با تاکسی می توانید به این ناحیه بروید.
  • آدرس: مانیتوبا، کانادا
  • تفریحاتی که می توانید در این مکان تجربه کنید: غواصی یا شنا در کنار نهنگ های بلوگا، بازدید از قلعه شاهزاده ولز، شرکت در تور توندرا باگی (Tundra Buggy)

5 - برج سی ان تورنتو از برترین جاهای تماشای تورنتو کانادا

به لطف زیبایی های نمای شهر تورنتو که از آن برج مدرن سی ان برج، بالاترین نقطه از نمای شهر را به خود اختصاص داده است، این برج یکی از برترین جاهای تماشای تورنتو و از معماری مدرن در کانادا است. چه بخواهید در رستوران 360 درجه آن لذیذهای شهر را بچشید و چه به تماشای چشم انداز دلفریب شهر از ارتفاعات برج بپردازید، هر حال، برج سی ان تجربه هیجان انگیز و بی فراموشی را برای شما فراهم می آورد. (بعلاوه اگر قصد اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا را دارید تورنتو یکی از برترین شهر هاست)

  • برترین زمان بازدید: اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) تا می (اوایل خرداد) و اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) تا اواسط اکتبر (اواخر مهر)
  • ساعت بازدید: 8:30 صبح تا 10:30 شب
  • نحوه دسترسی: برای دسترسی به برج سی ان تورنتو، برترین راه این است که از اتوبوس های درون شهری بهره ببرید و در یکی از ایستگاه های سنت وست (St West) در بلو جیز وی (Blue Jays Way)، کوئینز کوئی وست (Queens Quay West) در خیابان ریس و ادلاید سنت وست (Adelaide St West at) در خیابان سنت ایست ساید بیرون پیاده شوید. بعلاوه می توانید در زمان رزرو هتل های تورنتو، به نزدیکی هتل به این جاذبه توجه کنید تا دسترسی به برج سی ان تورنتو راحت تر باشد.
  • آدرس: 301 Front St W، تورنتو، ON M5V 2T6، کانادا
  • تفریحاتی که می توانید در این مکان تجربه کنید: غذاخوردن در رستوران پانوراما و درجه یک برج، تماشای چشم انداز های زیبا از شب های تورنتو از ارتفاع زیاد

6 - یوکان کانادا برای تماشا شفق قطبی

گاهی اوقات، تماشای یک چشم انداز زیبا می تواند تنها چیزی باشد که برای تجربه یک تعطیلات جادویی احتیاج دارید. وقتی که نورهای شمالی در آسمان یوکان کانادا پایکوبی می نمایند، یک زیبایی فراتر از تصور پملاقات می گردد که شما را به سفری رویایی می برد. یوکان به خاطر تماشای های طبیعی خیره نماینده اش، به ویژه در فصل زمستان، به یکی از برترین مقاصد جهانگردی تبدیل شده است.

در این سفرهای جادویی به یوکان، شما شاهد پایکوبی نورهای شمالی در آسمان خواهید بود که همانند نقاشی های جادویی در آسمان رخ می دهند. این تجربه بی نظیر، هیجان و شگفتی را در فکر شما ایجاد می نماید و شما را به دنیایی خارج از معمول می برد.

  • برترین زمان بازدید: می (اوایل اردیبهشت) تا اکتبر (اوایل آبان)
  • نحوه دسترسی: برای رفتن به یوکان، ابتدا باید به ونکوور بروید و از آنجا خودتان را با قایق به یوکان برسانید.
  • آدرس: یوکان، شمال غربی، کانادا
  • تفریحاتی که می توانید در این مکان تجربه کنید: تماشای نورهای شمالی در بزرگراه وایت هورس (Whitehorse) یا دمپستر (Dempster)، کاوش در چشمه های آب گرم تاخینی، پرواز بر فراز پارک ملی کلوآنه (Kluane)
منبع: مجله سفر

به "جاهای دیدنی کانادا با عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی کانادا با عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید