اخبار مجلس

شکایت از دولت در خصوص کاهش حقوق بخشی از کارکنان به دیوان عدالت اداری

سقائیان فرد گفت: وقتی طبق اعلام رسمی رئیس مجلس این مصوبات هیچ مغایرتی با قانون نداشته، دولت با چه استنادی مانع افزایش این ارقام شده است؟ این تخلف محرز است.

18 خرداد 1402

هشدار فرانسه به توییتر: ممنوع می شوی!

ایرنا نوشت: وزیر دیجیتال فرانسه با تبیین نگرانی های این کشور از ارایه اطلاعات غلط به کاربران شبکه های اجتماعی، به توییتر هشدار داد که در صورت نقض قوانین اتحادیه اروپا، استفاده از آن ممنوع خواهد شد.

10 خرداد 1402

تبعیض پولی در بازار مسکن

شارژ اخیر یک نوع وام مسکن، از تبعیض پولی به نفع طرح دولت و محرومیت دو گروه دیگر حکایت دارد. وام ساخت مسکن فقط برای طرح فراوری خانه های دولتی افزایش یافته که البته همین تغییر با توجه به قیمت تمام شده ساخت، پوشش آن چنانی هزینه ها را در پی ندارد. اما یکی از...

28 اردیبهشت 1402

بازارچه صنایع دستی نوروزی در شهرستان خلیل آباد برپا می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، بازارچه صنایع دستی نوروزی در شهرستان خلیل آباد برپا می گردد.

23 اسفند 1401

نماینده مجلس: در دولت قبل شاهد چین هراسی بودیم، چینی ها می توانند در دور زدن تحریم ها یاری نمایند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انتظار می رود در آینده شاهد ارتقای روابط با چین باشیم گفت که ان شاءالله در آینده سطح صادرات محصولات نفتی و غیر نفتی به چین بیشتر گردد و سفر رئیس جمهور به چین مقدمه ای برای عادی سازی روابط با چین...

6 اسفند 1401

افراد واجد شرایط در سال آینده مشمول دریافت یارانه می شوند

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت: کمیسیون تلفیق سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت کار را مکلف کرد که افراد واجد شرایط برای دریافت یارانه را شناسایی نموده و نسبت به ثبت نام آن ها اقدامات لازم را انجام داده تا این افراد بتوانند در سال آینده یارانه...

26 بهمن 1401

دو اتفاق تازه در اجرای طرح یارانه آرد و نان ، این گروه از نانوایان آرد کمتری دریافت می کنند ، قیمت نان تغییر می کند؟

مشاور وزیر اقتصاد جزئیاتی از فاز دوم طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان ارائه کرد و گفت: در فاز دوم مردم می توانند به کیفیت نان یک نانوایی رتبه دهند و سهمیه آردی که به یک نانوایی اختصاص می یابد نیز بر اساس خرید مردم مشخص خواهد شد.

15 بهمن 1401

سد باباحیدر با پیشرفت 80 درصدی همراه است

فرماندار فارسان گفت: با اهتمام دولت سیزدهم و با توجه به مصوبه سفر استانی رئیس جمهور، دریاچه این طرح زمستان سال جاری آبگیری می گردد و انتظار 14 ساله برای افتتاح آن به سرانجام می رسد.

9 آذر 1401

درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تخصیص اعتبار فرهنگی به استان

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیگیری مطالبات حوزه فرهنگ هنر و رسانه استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملاقات و گفت وگو کرد.

21 مهر 1401

جزییات افزایش حقوق 900 تا دومیلیون تومانی برای کارمندان و بازنشستگان دولت

خبرنگاران: رییس امور جبران خدمات سازمان اداری و استخدامی با تشریح جزییات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان، گفت: برای نخستین بار است در نظام اداری برای افزایش حقوق و در راستای کاهش فاصله طبقاتی بین درآمد کارکنان دولت از روش پلکانی و ضریب...

18 مهر 1401

سیاستهای کلی توسعه اینترنت تا یک ماه دیگر اعلام می شود

صادق عباسی شاهکوه در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه اینترنت در کشور گفت: مصوبه شورای عالی فضای مجازی به وزارت ارتباطات تکلیف کرده که در افق 1404 باید بیش از 80 درصد خانوار و 100 درصد کسب وکارها به شبکه پرسرعت متصل شوند.

10 اردیبهشت 1401

افزایش 20 درصدی ظرفیت رشته های پزشکی تصویب شد

به گزارش خبرنگاران، حسن شجاعی نماینده مجلس شورای اسلامی در توییتی از تصویب طرح افزایش ظرفیت پزشکی در شورای عالی انقلاب فرهنگی اطلاع داد.

3 اسفند 1400

دروس عمومی از کنکور حذف می گردد و4 تغییر اساسی دیگر

خبرنگاران-طرح ساماندهی نظام سنجش و پذیرش کنکور در مقطع کارشناسی در مجموع دارای 13 ماده است که با تصویب 6 ماده اصلی آن، پروژه رنگ باختن کنکور چند قبضه شده و دیگر راهی برای برگشت ندارد.

4 مرداد 1400

ساعات کاری ادارات مالیاتی تا 15 تیرماه افزایش یافت

مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: ساعات کاری ادارات مالیاتی استان تا 15 تیرماه جاری افزایش یافت.

23 تیر 1400

رئیس سازمان بورس:بازار سرمایه، کشور را از مصیبت بزرگ تورم نجات داد

خبرنگاران : محمدعلی دهقان دهنوی در گفت وگویی با عنوان توسعه بازار از طریق بازار در کلاب هاوس گفت:بازار سرمایه، کشور را از مصیبت بزرگ تورم نجات داد.

19 اردیبهشت 1400

برخورد با بانک ها در صورت عدم رعایت نرخ سود مصوب

به گزارش خبرنگاران، مرادپور، مدیرکل امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد در برنامه گفت و گوی 18:30 شبکه خبر در خصوص هشدار وزیر اقتصاد به بانک هایی که نرخ سود مصوب را رعایت نمی کنند، شرح داد: بانک ها باید طبق قانون پولی کشور و مصوبات شورای پول و اعتبار عمل کنند....

14 اردیبهشت 1400

تداوم اجرای طرح موتوریار در سال آینده، احداث خیابان کامل در 10 معبر پایتخت

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرایی شدن طرح خیابان کامل در 10 معبر شهر تهران اطلاع داد.

24 بهمن 1399

دهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار گشت

دهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با حضور کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران اعضای شورای هماهنگی استان به میزبانی بانک رفاه کارگران استان برگزار...

18 بهمن 1399

واکنش نوبخت به ابهامات نمایندگان درباره بودجه 1400

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه بودجه در واکنش به ابهامات نمایندگان نسبت به لایحه بودجه 1400 توضیح داد بودجه سانتریفیوژ نیست، بلکه مبتنی بر درآمدها و هزینه هاست. ما در محاصره مالی هستیم و بحث نفت بر بخش های دیگر مالی تاثیرگذار خواهد بود.

14 بهمن 1399

CAS باز هم درخواست النصر را رد کرد

دادگاه عالی ورزش با درخواست باشگاه عربستانی برای دستور موقت درباره به تعویق افتادن فینال لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

2 بهمن 1399
تعداد: (35)