معرفی هتل 4 ستاره ال آونیدا پالاس در بارسلونا

به گزارش وبلاگ هیچکس، هتل ال آونیدا پالاس بارسلونا | El Avenida Palace

این هتل 4 ستاره، میزبان افراد مشهور زیادی از جمله گروه موسیقی بیتلز در سال 1965 بوده است. هتل ال آونیدا پالاس بارسلونا El Avenida Palace در خیابان معروف گران در بارسلونا واقع شده است و تنها 5 دقیقه پیاده روی تا میدان کاتالونیا، لا رامبلا و پاسئو دو گراسیا Paseo de Gracia دارد. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل ال آونیدا پالاس بارسلونا مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های بارسلونا را توضیح داده و بررسی می کند.

معرفی هتل 4 ستاره ال آونیدا پالاس در بارسلونا

خدمات رفاهی هتل ال آونیدا پالاس بارسلونا

طراحی داخلی این هتل با پله های شاخص و ستون های مرمری به چشم می آید. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان، تحویل به موقع اتاق و خدمات گشت های شهری را ارائه می دهد. سرویس حمل و نقل به اطراف با پرداخت جداگانه همانند ترانسفر فرودگاهی در اختیارتان قرار می گیرد. پارکینگ خصوصی بدون نیاز به رزرو و با نگهبان در دسترس است. می توانید حیوانات خانگی خود را به هتل بیاورید و برای کسانی که به خاطر شغل خود سفر می کنند، خدمات فکس و فتوکپی با مرکز تجاری شبانه روزی و 3 اتاق ملاقات در نظر گرفته شده است.

خدمات شستشو و اتوکشی لباس ها تکمیل بوده و هزینه جداگانه نیاز دارد. مراسمات عروسی در این هتل برگزار می شود و اگر با خانواده سفر می کنید، از خدمات نگهداری از بچه ها بهره مند می شوید. برای افراد کم توان یا ناتوان ویلچر و آسانسوری برای بالا بردن از پله ها و به طبقات بالایی مهیا می باشد. اینترنت رایگان به صورت وای فای و کابلی در تمام اتاق های هتل و در فضای عمومی مانند لابی در دسترس است. خدمات نظافتی اتاق رایگان بوده و ورود به هتل ال آونیدا پالاس بارسلونا از ساعت 4 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان مهربان و خوش روی هتل به زبان های اسپانیایی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی، کاتالان و انگلیسی صحبت می کنند.

امکانات سرگرمیی هتل ال آونیدا پالاس بارسلونا

استخر شنای روباز هتل بر روی پشت بام قرار گرفته و فضایی رویایی با منظره ای از شهر را ارائه می دهد. می توانید در کنار این استخر به استراحت پرداخته و هر غذا و نوشیدنی که می خواهید سفارش دهید. جایگاه هایی بدین منظور در تراس قرار داده شده است و حوله نیز از کارکنان هتل بگیرید. فضای نشیمن هتل بسیار مطبوع بوده و به جز این موارد اگر قصد گشتن در اطراف شهر را دارید، بلیط حمل و نقل عمومی یا ورودیه جاذبه ها را از میز پذیرش بخواهید. روزنامه هم در لابی به همراه فروشگاه قرار گرفته است که کمی سرگرمی را به وجود می آورد.

رستوران هتل

اگر چه خدمات اتاق در ساعات مشخصی ارائه می شود اما رستوران کاسا لیبر Casa Libre در لابی هتل، صبحانه، ناهار و شام یا میان وعده تهیه و سرو می کند. منوی بچه ها نیز فراهم بوده و هر غذای مدیترانه ای که می خواهید سفارش دهید. با این حال در اطراف هتل رستوران هایی با غذاهای فرانسوی، اسپانیایی، بین المللی و مدیترانه ای فراوانی پیدا می کنید که می توانند مقصد بعدی شما باشند.

امکانات اتاق های هتل

اتاق با تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی و کفپوش یا پارکت می باشند. دیوارها همه ضد صدا بوده و یخچالی کوچک، میز کار و یک گاوصندوق درون اتاق ها دیده می شود. تمام 151 اتاق دارای دکوراسیونی سنتی با چوب های تیره، فرش قرمز آجری، دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، کمد و رخت آویز، سشوار، دوش و وان در حمام، ملافه های تمیز و حوله، فضای نشیمنی مبله شده و فضایی برای افراد غیر سیگاری، تلفن و خدمات بیدار کردن مهمان در اختیار شما قرار داده می شوند. برای رزرو اتاق در هتل ال آونیدا پالاس بارسلونا یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بارسلونا در سایت وبلاگ هیچکس مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل ال آونیدا پالاس بارسلونا

  • سوئیت جونیور دوقلو: 40 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره و یک تخت مبلی دارد. این اتاق نمایی رو به شهر را ارئه می دهد.
  • اکسکیوتیو: نمایی رو به حیاط خلوت، دو تخت یک نفره و یک تخت مبلی دارد. متراژ آن 36 متر مربع است.
  • دابل: 26 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ با نمایی از حیاط خلوت دارد.
  • سوئیت بزرگ: 90 مترمربع متراژ آن است. یک تراس مبله شده و یک تخت بسیار بزرگ کینگ دارد.
  • اتاق دوقلو: 26 مترمربع متراژ آن است. نمایی رو به حیاط خلوت و دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت جونیور: 40 مترمربع مساحت آن است و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق خانوادگی: دارای اتاق های مرتبط به هم می باشد. 52 مترمربع مساحت آن است و چهار تخت یک نفره یا دو تخت دو نفره دارد.
  • سوئیت با تراس: 56 مترمربع مساحت و تراس دارد. در این سوئیت، یک تخت دو نفره بزرگ کینگ و یک تخت مبلی قرار داده شده است.
  • استاندارد سینگل: 16 مترمربع مساحت و نمایی رو به حیاط خلوت دارد. در این سوئیت، یک تخت دو نفره قرار داده شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بارسلونا

  • ایستگاه مترو پاساژ دو گراسیا: 100 متر فاصله داشته با 3 دقیقه پیاده روی به آن می رسید.
  • تئاتر کولیسئوم: 100 متر است که پیاده حدود 4 دقیقه طول می کشد تا به این سالن برسید.
  • اثر گائودی، ، خانه آماتلر، ایستگاه کاتالونیا، خانه لئو موررا و تئاتر تیوولی: تمام این جاذبه هایی که نام بردیم، در 300 متری شما قرار گرفته اند. چرا که هتل آونیدا پالاس بارسلونا در مرکز شهر قرار گرفته و با 6 دقیقه پیاده روی می توانید به دیدن تمام این جاذبه های معروف بروید.
  • : 900 متر از شما دورتر بوده که پیاده حدود 14 دقیقه و با مترو یا اتوبوس این راستا 12 دقیقه طول می کشد. ماشین سواری 11 دقیقه ای شما را به این محل می رساند.
  • پلازا رئال: این میدان تا شما 1.2 کیلومتر فاصله دارد. پیاده حدود 17، با مترو خط L3 حدود 15، و تاکسی 13 دقیقه طی کردن این راستا طول می کشد.
  • : 1.2 کیلومتر است. پیاده حدود 20 دقیقه و اگر با مترو خط L4 بروید، حدود 13 دقیقه، طی کردن این راستا طول می کشد. تاکسی هم 10 دقیقه ای شما را به محل می رساند.
  • : 1.7 کیلومتر دورتر است. پیاده حدود 30 دقیقه طول می کشد تا به این کلیسای جامع زیبا و عجیب برسید. با مترو خط L2، و با تاکسی 11 دقیقه طول می کشد.
  • سنت استاچیو: 3 کیلومتر دورتر است. با ماشین 10 دقیقه، با اتوبوس تندرو 9 دقیقه و پیاده 35 دقیقه راه دارید.
  • : تا هتل شما، 3.1 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین 15 دقیقه، با اتوبوس 27 دقیقه و پیاده 50 دقیقه راه دارید.
  • پالائو سنت جوردی: تا مکان شما، 3.3 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 20 دقیقه، با اتوبوس 40 دقیقه و پیاده 45 دقیقه راه دارید.
  • کمپ نو: 3.8 کیلومتر دورتر است که پیاده حدود یک ساعت طول می کشد تا به این مکان برسید. اگر با اتوبوس خط 54 بروید، حدود 32 دقیقه، طی کردن این راستا طول می کشد. با تاکسی طی این راستا 20 دقیقه طول می کشد.
  • دریای مدیترانه و تپه مونت جویک: تا هتل 2 کیلومتر فاصله دارد و تاکسی 17 دقیقه ای شما را به این دو محل می رساند.
  • : از این شهر بازی محبوب بچه ها تا هتل، 5.4 کیلومتر فاصله دارید. اگر با مترو S1 و سپس با تراموای FV بروید، حدود 55 دقیقه، طی این راستا طول می کشد. تاکسی 33 دقیقه تا این مکان راه دارد.
  • : 12.7 کیلومتر است که با تاکسی 30 دقیقه و با اتوبوس 45 دقیقه تا این هتل 4 ستاره راه خواهید داشت.
  • فرودگاه جیرونا-کوستا براوا: 75.5 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت و 11 دقیقه راه خواهد بود.

موقعیت هتل ال آونیدا پالاس بارسلونا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، 08007 بارسلونا، 605، خیابان گران در کورتز کاتالانز

Gran Via de les Corts Catalanes, 605, 08007 Barcelona, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره ال آونیدا پالاس در بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره ال آونیدا پالاس در بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید