چگونه عکس ها و ویدئو ها را در واتساپ ناپدید کنیم؟

به گزارش وبلاگ هیچکس، بسیاری از مواقع برایمان پیش آمده که بخواهیم سریعا یک عکس یا فیلم که حاوی اطلاعات مهمی است را ارسال کنیم و بعد از دریافت کننده بخواهیم بعد از دریافت به سرعت آن را پاک کند.

چگونه عکس ها و ویدئو ها را در واتساپ ناپدید کنیم؟

پیغام رسان واتساپ هر ماه قابلیت های مختلفی را امتحان می نماید، جدیدترین قابلیت یک ویژگی است که به کاربر این امکان را می دهد یک تصویر را یک بار قبل از اینکه کاملا ناپدید گردد، ببیند. این قابلیت الان در دسترس است، اما می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور می توانید از این ویژگی برای گروه ها و چت های مختلف در واتساپ بهره ببرید.

چگونه رسانه ها را بعد از یک بار دیده شدن ناپدید کنیم؟

اول از همه مطمئن شوید که آخرین نسخه بروز شده واتساپ بر روی تلفن اندروید یا آیفون شما نصب است که این نسخه 2.21.150 نام دارد. اگر گوگل پلی و یا اپ استور را چک کنید و واتساپ جزو فهرست بروزرسانی شما باشد باید آن را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

این موضوع خیلی ساده است که شما مطمئن شوید یک تصویر تعیین که ارسالش نموده اید فقط یک بار به وسیله یک نفر دیده می گردد. وقتی می خواهید یک عکس یا فیلم را ارسال کنید یک آیکون شماره یک کنار قسمتی که می توانید در آن کپشن بنویسید، نشان داده می گردد.

انتخاب این گزینه، قابلیت مذکور را برای شما فعال می نماید. با درخواست پیغام پاپ آپ، آن فیلم یا ویدئو فقط یک بار به دریافت کننده نشان داده و سپس ناپدید می گردد.

این قابلیت به این علت بسیار مفید است که هیچ تنظیماتی برای فعال کردن آن احتیاج نیست و زمانی که می خواهید عکسی را ارسال کنید به راحتی بر روی صفحه نمایش شما نشان داده می گردد. استفاده از این روش باعث می گردد نگرانی درباره داده های حساس و نحوه ارسال آن ها تا حد زیادی از بین برود بنا بر این در ماه های آینده منتظر باشید که تعداد زیادی عکس از بین رفته را در صفحه های چت خود مشاهده کنید.

منبع: فرارو

به "چگونه عکس ها و ویدئو ها را در واتساپ ناپدید کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه عکس ها و ویدئو ها را در واتساپ ناپدید کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید