چهره های خاص در ملاقات تراکتور - استقلال ، خاطرات زنده می گردد

به گزارش وبلاگ هیچکس، تیم فوتبال استقلال تهران از هفته یازدهم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر میهمان تراکتور تبریز است که این بازی روز دوشنبه برگزار می گردد.

چهره های خاص در ملاقات تراکتور - استقلال ، خاطرات زنده می گردد

به گزارش وبلاگ هیچکس از مهر، آبی پوشان تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران میهمان تراکتور هستند که این ملاقات از ساعت 14:30 روز دوشنبه 29 دی برگزار می گردد.

این بازی دو چهره ویژه دارد که احتمال حضورشان در ترکیب ثابت استقلال زیاد است. بازیکنانی که فصل گذشته از نفرات اصلی و معین کننده تراکتور بودند و در ملاقات هفته نهم فصل گذشته که بین این دو تیم برگزار گردید، در ترکیب تراکتور برابر آبی پوشان به میدان رفتند.

محمد رشید مظاهری و سید احمد موسوی دروازه بان و مدافع راست این روزهای استقلال، بازیکنانی بودند که فصل گذشته در ترکیب سرخ پوشان تبریز به میدان رفتند و در این فصل از خریدهای جدید استقلال و بازیکنان تاثیرگذار این تیم هستند و احتمال حضورشان در ترکیب ثابت آبی پوشان در این ملاقات حساس نیز زیاد است.

مظاهری و موسوی که در زمره خریدهای خوب این فصل آبی پوشان بودند و صندلی خود را در ترکیب ثابت خیلی زود به دست آوردند، می توانند در این ملاقات عظیم از هفته یازدهم هم جزو بازیکنان تاثیرگذار باشند.

مظاهری و موسوی از هفته سوم به ترکیب ثابت استقلال رسیدند از آن روز تا به امروز در تمامی ملاقاتهای این تیم در ترکیب ثابت قرار داشته اند و به نظر می رسد این فرایند در هفته یازدهم و ملاقات مقابل تراکتور نیز حفظ گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "چهره های خاص در ملاقات تراکتور - استقلال ، خاطرات زنده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره های خاص در ملاقات تراکتور - استقلال ، خاطرات زنده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید