چهره ای متفاوت برای لندکروزر سری 200

به گزارش وبلاگ هیچکس، نسل نو لندکروزر سری 300 یکی از مجذوب کننده ترین اس یو وی های بزرگ سایز بازار امروز محسوب می شود. با این حال، نسل قبلی سری 200 (2007-2021) همچنان طرفداران زیادی دارد.

چهره ای متفاوت برای لندکروزر سری 200

بر همین اساس، تیونر روسی Khann International اقدام به معرفی کیت تیون تازه خود برای مدل 200 لندکروزر با عنوان Land Cruiser 200 Expedition کرده که به گفته خودش بر اساس خواست مشتریان منطقه استرالیا و خاورمیانه طراحی شده است.

این شرکت که در شهر مسکو مستقر است در طراحی و اجرای کیت های بدنه اسپرت مدل های مختلف تویوتا و لکسوس تخصصی کامل دارد، اما این بار محصولی کاملا متفاوت را ارائه کرده است. به گفته مدیر طراحی خان کیت Expedition با هدف زنده کردن هر چه بیشتر روح ماجراجویانه لندکروزر طراحی شده است و در عین حال قابلیت های فوق العاده آفرودی این SUV را بهبود می بخشد. بر همین اساس تمامی پنل های بدنه بازطراحی شده بر اساس آخرین فیس لیفت LC200، استایل کلی آن را سخت تر، خشن تر و مدرن تر نشان می دهد.

در نمای جلو، یک سپر آفرود با استایلی خشک و خشن در کنار جلوپنجره ای خاص و منحصربه فرد، المان های پلاستیکی محافظ (گارنیش) و نوار نورانی LED افقی در بالای لوگو تویوتا، جلب توجه می کند. بر روی کاپوت که فرمی متفاوت و سه بعدی دارد دو هواکش نیز تعبیه شده و طراحان سعی داشته اند تا فرم کلی آن با مجموعه ای از خطوط پویا و سیال نمایی عضلانی به لندکروزر بدهد که به نظر می رسد اندکی در حجم پردازی ها اغراق شده و می توانست بهتر از این انجام شود.

قبلی 1 از 5 بعدی

در نمای جانبی، طراحانِ خان تایرهای پروفایل بلند آفرودی و رینگ های ده پره مشکی، رکاب کناری به همراه یک کیت کاملاً یکپارچه در سمت راست خودرو را تدارک دیده اند و در نهایت، برای نمای عقب، یک زاپاس بند متفاوت و سپر تازه با کاور های پلاستیکی کامل برای محافظت در برابر سنگ طراحی شده که توانسته تا حد زیادی جدیت در کاراکتر لندکروزر را بیشتر جلوه دهد.

کیت بدنه فوق با رنگ بدنه نارنجی و سقف مشکی به نظر به نحو خوبی تکمیل می شود؛ ضمن آنکه نباید فراموش کرد که Khann هیچ جزئیاتی در مورد جنبه فنی پَک Expedition به اشتراک نگذاشته، اما معین است که ارتقاء سیستم تعلیق شامل یک کیت بالابر و مجموعه تازه سیستم فنربندی و تایرها را شامل می شود.

با توجه به حک نشان V8 بر روی درب عقب، احتمالا لندکروزر اکسپدیشن نیز به یک موتور 5.7 لیتری V8 بنزینی یا 4.5 لیتری V8 توربودیزل مجهز شده است، اما معین نیست که آیا تیونر قصد ارتقاء عملکردی این خودرو را دارد یا خیر. در شرایطی که تحویل یک دستگاه لندکروزر 300 مدل 2021 ممکن است کمی بیش از یکسال طول بکشد، کیت تازه خان برای نسل قبلی سری 200 ایده جالب و وسوسه انگیزی به نظر می رسد، به خصوص برای مالکان فعلی این مدل که خواهان چهره ای متفاوت برای خودرو خود هستند.

کمپانی Khann International قیمت دقیق بادی کیت Expedition را هنوز اعلام نکرده است، علاوه بر این تاکید دارد که به زودی می آید. با این حال، با توجه به حجم تغییرات و تعدد پنل های بدنه بازطراحی شده و ارتقا شاسی، حدس می زنیم که این کیت تیونینگ بدنه ارزان نخواهد بود. شایان ذکر است بادی کیت های این تیونر روسی بروی تعدادی از لندکروزرهای فیس لیفت شده در بازار کشور نیز نصب شده و به دلیل فرم عضلانی علاقمندان فراوانی دارد.

خرید و فروش و قیمت تویوتا لندکروزر 4 در

منبع: بلاگ دیوار

به "چهره ای متفاوت برای لندکروزر سری 200" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره ای متفاوت برای لندکروزر سری 200"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید