معرفی رسمی نسل نو کیا اسپورتیج 2023

به گزارش وبلاگ هیچکس، شرکت کره ای کیا با ایجاد تغییرات بسیار زیاد و فوق العاده جذابی، شاهکار تازه خود را به ثبت رسانده است. این شرکت نسخه بازطراحی شده و نسل تازه کیا اسپورتیج مدل 2023 را معرفی کرد و شاهد یک طراحی بسیار هیجان انگیز و بسیار خاص از سوی این شرکت هستیم. اسپورتیج 2023 با چهره ای تهاجمی روانه بازار خواهد شد که ترکیبی از جلو پنجره معروف کیا موسوم به پوزه ببر (Tiger Nose) و چراغ های بومرنگی شکل است.

معرفی رسمی نسل نو کیا اسپورتیج 2023

خودرو کیا اسپورتیج 2023 ازنظر طراحی یک شاهکار محسوب می گردد. کیا حرکتی انقلابی را برای کراس اوورهای خود انجام داده است. طراحی مدنظر کیا برای این نسخه، بهره گیری از حالت تیز و کناره های مناسب است که در این جهت با موفقیت توانسته عملکرد مثبتی را به ثبت برساند.

خطوط و زوایایی که در بدنه نسل نو کیا اسپورتیج 2023 مشاهده می گردد، بسیار چشم نواز و در هماهنگی کامل با یکدیگر قرار دارند. شیب سقف استادانه طراحی شده است تا درمجموع خودرویی تقریباً بی نقص از منظر طراحی ارائه گردد.

نمای داخلی کیا اسپورتیج 2023

نمای داخلی کیا اسپورتیج 2023

نمای داخلی کیا اسپورتیج 2023

قبلی 1 از 4 بعدی

نسخه نو اسپورتیج از یک تنظیم روشنایی غیرمتعارف در جلو با چراغ های جلو برجسته روشنایی LED به شکل بومرنگ برخوردار است. در عقب، چراغ های عقب شبیه به ماشین الکتریکی نو کیا EV6 است. در داخل، اسپورتیج بسیار مجلل تر از نمونه قبلی خود به نظر می رسد . یک پشت آمپری دیجیتال و سیستم تفریح صفحه عریض در داشبورد نصب می گردد. این وسیله بزرگ در هر دو طرف دریچه های هوا واقع شده است. یک شیفت چرخشی به همراه آرایه ای از دکمه های مختلف روی پشته مرکزی قابل مشاهده است.

برای اولین بار اسپورتیج در 2 نسخه بلند و کوتاه (از نظر طولی) و بر پایه پلت فرم نو N3 عرضه می گردد؛ ضمن آنکه کیا در کنار موتور پایه 1.6 لیتری TGDI 177 اسب بخار، طیف گسترده ای از موتورهای دیزل، هایبرید و پلاگین هایبرید را برای اسپورتیج نو در نظر دارد.

نمای روبه رو کیا اسپورتیج 2023

نمای جانبی کیا اسپورتیج 2023

نمای جانبی کیا اسپورتیج 2023

نمای جانبی کیا اسپورتیج 2023

قبلی 1 از 5 بعدی

کیاموتورز در زمینه ارائه آپشن های رفاهی و سامانه های ایمنی فعال و غیرفعال، کروز کنترل هوشمند، رادارهای پیش گیرنده از تصادف و … برای نسل نو کیا اسپورتیج 2023 سنگ تمام گذاشته است و می توان آن را یکی از کامل ترین محصولات کیا (باتوجه به سطح و رده امکاناتی) به حساب آورد. این شرکت بعلاوه تأیید کرد که فراوری اسپورتیج اولین بار در ژوئیه شروع خواهد شد؛ به این معنی که باید در اوایل سال 2022 به عنوان مدل 2023 وارد بازار آمریکا گردد. آرم نو کیا نیز به طور برجسته در جلو نمایش داده می گردد.

نوترین آگهی های خرید و فروش خودروی کیا

***

شما می توانید تازه ترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ هیچکس مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "معرفی رسمی نسل نو کیا اسپورتیج 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رسمی نسل نو کیا اسپورتیج 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید