پیش بینی ارزش دلار در سال آینده

به گزارش وبلاگ هیچکس به نقل از راشا تودی، توزیع گسترده واکسن کرونا برای مقابله با بیماری کووید 19 و نیز برنامه حمایت های مالی برای مقابله با این بیماری باعث تضعیف ارزش دلار تا 20 درصد در سال آینده خواهد شد.

پیش بینی ارزش دلار در سال آینده

بر اساس گزارش سیتی بانک توزیع گسترده واکسن کرونا در بازار تا سال آینده انجام خواهد شد و ما بر این باور هستیم که این اقدام به عنوان یک اهرم فشار برای کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی خواهد شد و ظرفیت کاهش ارزش دلار تا 20 درصد در سال 2021 فراهم خواهد کرد.

بر اساس این گزارش این پیش بینی ها پس از آنکه شرکت بیوتکنولوژی آمریکایی به نام مدرنا اعلام کرد که آزمایشات اولیه با موفقیت 94 و نیم درصد تاثیرگذاری برای مقابله با بیماری کووید 19 به انتها رسیده کاما ایجاد شده است این در حالی است که دو شرکت دیگر آمریکایی و آلمانی هم پیشرفت های 90 درصدی در تولید واکسن داشتند در میان شرکت روسی هم اعلام کرده که پیشرفت 92 درصدی در تولید واکسن داشته است.

بانک سیتی اعلام کرد ظرفیت کاهش ارزش دلار به حدی است که بانک مرکزی آمریکا سال آینده از همه ابزارهای حمایتی خود برای پشتیبانی از اقتصاد آمریکا را به کار خواهد گرفت در این میان فدرال رزرو اعلام کرد همچنان نرخ بهره را در این کشور حتی در صورتی که انتظار تورم وجود داشته باشد در حد پایین نگه می دارد.

منبع: فارس

منبع: تجارت نیوز

به "پیش بینی ارزش دلار در سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ارزش دلار در سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید