پلوسی دخالت ادعایی ایران در انتخابات آمریکا را نپذیرفت

به گزارش وبلاگ هیچکس به نقل از خبرگزاری رویترز، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز پنجشنبه در ادعای مطرح از سوی جان راتکلیف مدیر اطلاعات ملی کشورش در مورد کوشش ایران برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 ابراز تردید کرد.

پلوسی دخالت ادعایی ایران در انتخابات آمریکا را نپذیرفت

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص گفت: ایران، بازیگر بدی است؛ اما به هیچ عنوان هم طراز روسیه نیست.

وی در این باره اضافه نمود: چیزهایی که ما در فضای عمومی می بینیم، اظهاراتی که دیروز شنیدیم را توجیه نمی کند.

لازم به ذکر است، جان راتکلیف مدیر اطلاعات ملی آمریکا دیروز چهارشنبه با تکرار بعضی مواضع بی اساس، بار دیگر ایران را به کوشش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده متهم کرد.

وی در ادامه ادعاهای خود اضافه نمود که ایران و روسیه بعضی اطلاعات رای دهندگان آمریکایی را در اختیار داشته و با ارسال ایمیل هایی به آنها سعی در ایجاد ناآرامی اجتماعی و ارعاب دارند.

مدیر اطلاعات ملی آمریکا پیش از این نیز با تکرار ادعاهایی مشابه در این باره، گفته بود: چین، روسیه، ایران و بازیگرانی دیگر، به دنبال دخالت یا تاثیرگذاری در انتخابات ما در راستای منافع خودشان هستند. بنابراین می خواهم تاکید کنم که این مسأله فقط به چین مربوط نیست.

لازم به ذکر است که مقامات آمریکایی طی ماه های اخیر بارها بدون ارائه هرگونه اسناد و مدارک، ایران، روسیه و چین را به انتخابات ریاست جمهوری این کشور که قرار است سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گردد، متهم نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پلوسی دخالت ادعایی ایران در انتخابات آمریکا را نپذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی دخالت ادعایی ایران در انتخابات آمریکا را نپذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید