جنگ برای کسب مدال طلا ، دبیرکل فدراسیون تکواندو: تیممان جوان و با تجربه است

به گزارش وبلاگ هیچکس، دبیرکل فدراسیون تکواندو گفت: جنگ بسیار نزدیکی برای کسب مدال طلا خواهیم داشت، تیم ما جوان و با تجربه است و احتیاج به دیده شدن دارد.

جنگ برای کسب مدال طلا ، دبیرکل فدراسیون تکواندو: تیممان جوان و با تجربه است

اصغر رحیمی، دبیرکل فدراسیون تکواندو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ هیچکس، درباره شرایط تیم ملی قبل از اعزام به بازی های آسیایی هانگژو گفت: تیم ملی ما در شرایط خوبی سپری می نماید و در مسابقات گرندپری پاریس خیلی عملکرد امیدوار نماینده ای داشتند و طبق توقعمان بچه ها خوب ظاهر شدند.

امیدواریم 5 وزن دختران و 5 وزن پسران در بخش مبارزه و در مجموع 12 ورزشکار ما در بازی های آسیایی هانگژو برترین نتیجه را کسب نمایند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

رحیمی درباره شانس مدال تکواندوکاران ایران در رقابت های هانگژو، اظهار کرد: شانسمان کم نیست با توجه به اینکه در آسیا رقبای جدی داریم. مدال ها هم محدود است، 5 مدال برای بانوان و 5 مدال برای آقایان در نظر گرفته شده که مشتری های زیادی هم دارد، کره ای ها، چینی ها، ازبک ها اردنی ها و تایلندی ها برای این 10 مدال برنامه دارند و حداقل 2 الی 3 مدال می خواهند.

جنگ بسیار نزدیکی برای کسب مدال طلا خواهیم داشت و تیم ما جوان و با تجربه است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی درباره پیشرفت و افتخارات اخیر تیم های پایه اضافه نمود: در گذشته با توجه به رها شدن تیم نوجوانان بعد از المپیک، سیاست تازه فدراسیون این بود که نوجوانان را حفظ کند، تکواندوکارانی که دانش آموز بودند، اما حریفان مدال دار خود را بردند و در تیم ملی بزرگسالان خودشان را تثبیت کردند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

دبیرکل فدراسیون تکواندو در مورد پاداش ورزشکاران گفت: پاداش ها فرق دارد، یکی از این نوع پاداش ها سالیانه است که جمع می گردد و بعد به ورزشکار داده می گردد مانند مراسم تجلیل امروز رئیس جمهور، نوع بعدی پاداش ها پای سکو است که کمیته ملی المپیک در حد وسع خودش در نظر گرفته است که پاداش مدال طلا 15 هزار دلار است که همانجا معادل ریالی به حساب ورزشکاران واریز می گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

اصغر رحیمی در پاسخ به این سوال که چه انتظاراتی در آستانه بازی های آسیایی هانگژو از مسئولین دارد، پاسخ داد: از نظر سابقه ای هم نگاه کنیم بیشتر مدال های طلای آسیایی را حدود 8 فدراسیون پر کردند و توقعمان این است بیشتر دیده شویم و به ما توجه بیشتری گردد.

تکواندو، کاراته، ووشو، کشتی فدراسیون هایی هستند که می گردد برای کسب مدال روی آن ها حساب کرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جنگ برای کسب مدال طلا ، دبیرکل فدراسیون تکواندو: تیممان جوان و با تجربه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ برای کسب مدال طلا ، دبیرکل فدراسیون تکواندو: تیممان جوان و با تجربه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید