مرکز ورزشی اروپا در سال 2025 تعیین شد

به گزارش وبلاگ هیچکس، مرکز استونی به دلیل طراحی منحصربه فرد برنامه ریزی شهری ورزشی مورد تحسین قرار گرفت و به عنوان مرکز ورزش اروپا برای سال 2025 انتخاب شد.

مرکز ورزشی اروپا در سال 2025 تعیین شد

به گزارش وبلاگ هیچکس، سازمان غیرانتفاعی که با برگزاری مسابقه، عنوان مرکز ورزشی سالانه را به شهرهای مختلف اعطا می کند، اعلام کرده است که تالین به دلیل طراحی منحصربه فرد برنامه ریزی شهری ورزشی، مشارکت ورزشی چشمگیر، سرمایه گذاری و رویدادهای باکیفیت بالا شایسته انتخاب شدن است.

شهردار تالین در این رابطه گفت: تالین، از مدت ها قبل آماده سازی برای عنوان مرکز ورزشی اروپا را آغاز کرده است. هدف ما برگزاری رویدادها و فعالیت های ورزشی مختلف در طول سال است که لحظات هیجان انگیزی را هم برای ورزشکاران و هم برای همه وبلاگ هیچکسان فراهم کنیم.

او افزود: در سال 2023، تالین نیز مرکز سبز اروپا خواهد بود. برای اطمینان از یک جامعه پایدار و سالم، ما باید از شیوه ای حمایت کنیم که دوستدار محیط زیست و ورزش است. این کار مستلزم کار طولانی مدت و مداوم است و تالین در سال های آینده برای این کار تلاش خواهد کرد.

همانطور که از صحبت های شهردار پیداست، مرکز استونی چند سال پرمشغله را در دستور کار خود دارد. بهار امسال، این شهر درخواستی را برای مرکز ورزشی اروپا در سال 2025 به عنوان شهری ارائه کرد که ورزش را توسعه می دهد و برای سبک زندگی سالم و فعال ارزش قائل است.

برنامه تالین یک نمای کلی از فعالیت ها، زیرساخت ها و برنامه های فعلی بخش ورزش تالین را ارائه می دهد. کمیته اعتبارسنجی که مناسب بودن شهرهای ورزشی را ارزیابی می کند، تالین را شایسته این عنوان گفت که می تواند نمونه ای برای سایر شهرهای اروپایی باشد.

منبع: امینا

منبع: همشهری آنلاین

به "مرکز ورزشی اروپا در سال 2025 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز ورزشی اروپا در سال 2025 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید