در سیاره های مختلف ساعت چند است؟ از گلکسی واچ بپرسید!

به گزارش وبلاگ هیچکس، واچ فیس تازه گلکسی واچ نشان می دهد که در سیاره های مختلف ساعت چند است.

در سیاره های مختلف ساعت چند است؟ از گلکسی واچ بپرسید!

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و براساس گزارش زومیت، سامسونگ با همکاری آژانس فضایی اروپا (ESA)، واچ فیس تازهی برای گلکسی واچ معرفی کرده است که علاقه مندان به نجوم و کاوش در منظومه شمسی را بسیار راضی خواهد کرد.

واچ فیس تازه سامسونگ که Galaxy Time نام دارد، اطلاعات لحظه ای و جالبی از منظومه شمسی در اختیار کاربران قرار می دهد. سیاره ها با سرعت متفاوتی نسبت به زمین دور محور خود و خورشید می چرخند و با اینکه مفهوم زمان در سرتاسر منظومه شمسی تقریباً یکسان است، اما طول روز و سال در هر سیاره باتوجه به نوع چرخش آن، فرق دارد.

واچ فیس Galaxy Time، تفاوت ساعت در سیاره های منظومه شمسی را به زیبایی به تصویر می کشد. علاوه بر زمان زمین، شما می توانید ریتم و چرخه زمانی سایر سیارات را روی مچ دست خود مشاهده کنید.

سامسونگ می گوید سطح بالای دقت اطلاعات نجومی روی واچ فیس تازهش، حاصل همکاری با متخصصان آژانس فضایی اروپا و اندازه گیری های دقیق آن ها است.

واچ فیس Galaxy Time می تواند اطلاعات مربوط به هر هشت سیاره منظومه شمسی -از عطارد تا نپتون- را نمایش دهد. برای هر سیاره، صفحه کوچک اختصاصی در نظر گرفته شده که سرعت گذر زمان در آن سیاره را نسبت به شبانه روز 24 ساعته زمین نشان می دهد. همچنین اطلاعات دیگری مثل فاصله سیارات از زمین و خورشید، تعداد قمرها، فصل های سیاره ای و موقعیت دقیق آن ها در منظومه شمسی روی این واچ فیس نمایش داده می شود.

Galaxy Time با انواع مدل های ساعت هوشمند سامسونگ که از Wear OS استفاده می کنند، سازگار است. این یعنی واچ فیس مذکور برای سری گلکسی واچ 4 و مدل های تازهتر قابل استفاده خواهد بود.

گفته می شود Galaxy Time از تاریخ 31 مارس (12 فروردین 1403) در پلی استور منتشر شده است، اما شاید در برخی کشورها کمی دیرتر در اختیار کاربران قرار گیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "در سیاره های مختلف ساعت چند است؟ از گلکسی واچ بپرسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سیاره های مختلف ساعت چند است؟ از گلکسی واچ بپرسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید