ملی حفاری ایران قهرمان اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ شد، اهدای کاپ قهرمانی به وسیله معاون وزیر ورزش و جوانان

به گزارش وبلاگ هیچکس، در ملاقات فینال اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ باشگاه های کشور، ملی حفاری ایران با عبور از سد نیروی زمینی ارتش به اسم قهرمانی دست پیدا کرد.

ملی حفاری ایران قهرمان اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ شد، اهدای کاپ قهرمانی به وسیله معاون وزیر ورزش و جوانان

به گزارش ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از حدود یک ماه رقابت نفسگیر که با حضور 9 تیم در 2 گروه شروع شد، عصر امروز ملاقات فینال لیگ پاورلیفتینگ به میزبانی سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی برگزار گردید.

در این ملاقات تیم های ملی حفاری ایران و نیروی زمینی ارتش که به فینال راه پیدا نموده بودند، به مصاف هم رفتند و در نهایت این تیم ملی حفاری از شهر اهواز بود که توانست اسم قهرمانی اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ را از آن خود کند.

پیش از این ملاقات هم تیم هیئت کرمانشاه با شکست استحکام سازه شانی بابلسر توانست به اسم سومی این رقابت ها دست پیدا کند.

بعد از تعیین شدن 3 تیم برتر، مراسم اهدای کاپ قهرمانی و مدال تیم های برتر با حضور مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون و تعدادی از مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان برگزار گردید.

بعلاوه کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها هم به تیم هیئت چهارمحال و بختیاری رسید.

در جریان مراسم اختتامیه از هیئت های استانی برتر در سال 99 (خراسان رضوی، تهران و اصفهان) تجلیل به عمل آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ملی حفاری ایران قهرمان اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ شد، اهدای کاپ قهرمانی به وسیله معاون وزیر ورزش و جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی حفاری ایران قهرمان اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ شد، اهدای کاپ قهرمانی به وسیله معاون وزیر ورزش و جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید