محبوب ترین لوازم جانبی آیپد مینی 2021 در دیجی کالا

به گزارش وبلاگ هیچکس، آیپدهای سری مینی به علت داشتن بدنه کوچک و جمع و جور هواداران زیادی دارند و این تبلت ها می توانند نیازهای طیف وسیعی از کاربران را به خوبی رفع نمایند. جدیدترین مدل این سری آیپد در سال 2021 راهی بازار شده که با استقبال کاربران روبرو شده است. در این مطلب به تعدادی از محبوب ترین لوازم جانبی آیپد مینی 2021 که در خبرنگاران فروخته می شوند، می پردازیم.

محبوب ترین لوازم جانبی آیپد مینی 2021 در دیجی کالا

مشخصات آیپد مینی 2021

اپل بیش از یک سال قبل از نسل ششم آیپد مینی رونمایی کرد. این تبلت از نمایشگر 8.3 اینچی LCD با رزولوشن 1488 در 2266 بهره می برد و حداکثر روشنایی آن به 500 نیت می رسد. بدنه تبلت از نوع آلومینومی است و 293 گرم وزن دارد. چیپست A15 به عنوان قلب تپنده این تبلت انجام وظیفه می نماید که مبتنی بر فناوری ساخت 5 نانومتری است.

در پنل پشتی آن فقط یک دوربین 12 مگاپیکسلی دیده می گردد که می تواند ویدیو های 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه ثبت کند. در پنل جلویی هم شاهد دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هستیم. در این تبلت خبری از دکمه هوم نیست و تاچ آی دی هم در دکمه پاور تعبیه شده است. شارژ تبلت به وسیله پورت USB-C صورت می گیرد و در نهایت نباید پشتیبانی از نسل دوم قلم اپل پنسل را از قلم بیندازیم. در حال حاضر با پرداخت حدود 15 میلیون تومان می توانید مدل وای فای 4/64 گیگابایتی این تبلت را از وبلاگ هیچکس بخرید.

کیف های محافظ آیپد مینی 2021

کیف کلاسوری لوکسار مدل Magnetic Smart Case

طبیعتا بعد از خرید آیپد مینی 2021 چاره ای جز خرید کیف محافظ ندارید زیرا بدون شک دوست ندارید آسیبی به تبلت شما وارد گردد. این یکی از برترین کیف های کلاسوری برای این تبلت محسوب می گردد که از ویژگی های مجذوب کنندهی بهره می برد. این کیف دارای یک استند 4 حالته است که با توجه به احتیاج و زاویه موردنظر می تواند تعییر حالت بدهد. با بستن این کیف، نمایشگر آیپد مینی خاموش می گردد که این موضوع برای کاربران اهمیت زیادی دارد. در 4 گوشه آن پلاستیک از نوع سخت تعبیه شده تا در برابر ضربات مقاومت بالایی برای آیپد مینی به ارمغان بیاورد. در حال حاضر با پرداخت حدود 300 هزار تومان می توانید این کیف کلاسوری مجذوب کننده را برای آیپد مینی خود بخرید.

کیف کلاسوری چرمی مستر مدل Smart

اگر برای خرید کیف کلاسوری نمی خواهید هزینه زیادی را متحمل شوید، پس توصیه می کنیم این کیف را از دست ندهید. این کیف با پوشش کامل پنل پشتی، لبه ها و نمایشگر به طور کامل از آیپد مینی شما محافظت می نماید. به لطف استفاده از آهنربا در درپوش، هنگام باز و بسته کردن آن، نمایشگر هم خاموش و روشن می گردد. ضمناً باید خاطرنشان کنیم همراه با این محصول یک گلس رایگان هم ارائه می گردد. اگر این کیف توجه شما را جلب نموده، باید بگوییم که با پرداخت فقط 50 هزار تومان می توانید آن را از وبلاگ هیچکس بخرید.

کیف کلاسوری نیلکین مدل Camshield Bumper

بسیاری از کاربران با کیف ها و قاب های برند نیلکین به خوبی آشنا هستند. این کیف کلاسوری که برای آیپد مینی 2021 انجام وظیفه می نماید از TPU و پلاستیک سخت ساخته شده و به همین دلیل می تواند از تبلت در برابر ضربات مختلف به خوبی محافظت کند. این کیف طراحی خاص و بسیار مجذوب کنندهی دارد و در این میان باید به محافظ کشویی برای دوربین هم اشاره کنیم. مانند دیگر کیف های کلاسوری، به عنوان استند هم می توانید از آن بهره ببرید. قیمت این محصول بسیار بالا است و با قیمت حدود 1 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می رسد.

گلس محافظ آیپد مینی 2021

محافظ صفحه نمایش مدل TG

در کنار استفاده از کیف محافظ، بهتر است برای محکم کاری از محافظ نمایشگر هم بهره ببرید. شرکت بادیگارد در زمینه ساخت گلس های محافظ سابقه زیادی دارد و این محصول از برترین مواد اولیه ژاپنی تشکیل شده است. این گلس از برش دقیقی بهره می برد و مثلا باید به برش دقیق مربوط به دوربین سلفی اشاره کنیم تا کیفیت عکس های سلفی و تماس های تصویری کاهش پیدا نکند. همراه با این محصول پد الکلی و دستمال تمیز کننده هم ارائه می گردد تا بتوانید به راحتی گلس را بر روی نمایشگر قرار دهید. خوشبختانه به لطف ضخامت کمی که دارد، حساسیت لمسی نمایشگر را اصلا کاهش نمی دهد. برای خرید این محصول از وبلاگ هیچکس باید حدود 100 هزار تومان بپردازید.

شارژر مناسب آیپد مینی 2021

شارژر دیواری مدل 20 وات

در جعبه آیپد مینی 2021 یک شارژر 20 واتی واقع شده است. اما اگر به هر دلیلی این شارژر را از دست دادید می خواهید جایگزینی برای آن بخرید، می توانید شارژر اصلی را با قیمت 20 دلار بخرید. اما با توجه به اینکه 20 دلار مبلغ بسیار بالایی محسوب می گردد، با پرداخت حدود 110 هزار تومان قادر به خرید مدل غیر اصل همین شارژر هستید. البته اگر از جمله کاربرانی هستید که فقط کالاهای تایید شده از طرف اپل را خریداری می کنید، پس این شارژر مناسب شما نخواهد بود.

قلم مناسب آیپد مینی 2021

قلم لمسی اپل مدل Pencil 2nd Generation

همانطور که گفتیم، آیپد مینی 2021 از نسل دوم قلم اپل پنسل پشتیبانی می نماید. این قلم از بدنه پلاستیکی بهره می برد و فقط 21 گرم وزن دارد. مهم ترین تفاوت ظاهری این قلم نسبت به نسل قبلی این است که یک وجه آن تخت محسوب می گردد و در کل بسیار خوش دست است. البته این قلم با قیمت حدود 4 میلیون تومان به فروش می رسد و با توجه به قیمت آیپد مینی 2021، احتمالا کمتر کاربری قلم موردنظر را برای این تبلت خریداری می نماید.

سخن آخر

در این مطلب به تعدادی از لوازم جانبی محبوب آیپد مینی 2021 در وبلاگ هیچکس پرداختیم که امیدواریم اگر از این تبلت استفاده می کنید، این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. به نظر شما کدام یک از این محصولات ارزش خرید بالاتری دارند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی آیپد مینی 2021 در دیجی کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی آیپد مینی 2021 در دیجی کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید