ماسک صورت پیشرفته تازه ال جی با دستگاه تصفیه هوا و تقویت صدا، ماه آینده عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ هیچکس، شرکت ال جی ماسک صورت دارای فناوری های پیشرفته خود که سال پیش معرفی شد را ارتقا داده و برای عرضه به بازار در ماه آینده میلادی آماده نموده است.

ماسک صورت پیشرفته تازه ال جی با دستگاه تصفیه هوا و تقویت صدا، ماه آینده عرضه می گردد

اکنون، می دانیم که ماسک صورت LG PuriCare Wearable Air Purifier به یک دستگاه تصفیه هوای داخلی مجهز شده است و دارای فیلترها و فن های هوا است. به علاوه، این ماسک پوشیدنی به تقویت نماینده های صدای داخلی هم مجهز شده است و ویژگی های مجذوب نماینده دیگری دارد تا نسبت به ماسک های صورت کاغذی معمولی، راه کارهای موثرتری ارائه بدهد.

ماسک نو PuriCare Wearable Air Purifier ال جی به طور رسمی از ماه آینده برای فروش عمومی عرضه می گردد.

ماسک نو ال جی که ابتدا سال گذشته معرفی گردید و اکنون با تعیینات و ویژگی های ارتقا داده شده پیش از عرضه رسمی روبرو است؛ یک باتری 1000 میلی آمپرساعتی را در خود جای داده است. نمونه اولیه دارای باتری 820 میلی آمپرساعتی بود. این باتری به وسیله کابل USB حدود دو ساعته شارژ می گردد و در هر بار شارژ می تواند تا 8 ساعت کار کند.

این ماسک دارای فیلترهای قابل تعویض به سبک HEPA و فن های داخلی برای جریان یافتن هوای ورودی در اطراف شما است. ماسک نو دارای موتور کوچک تر و سبک تری است که انرژی خود را از باتری تامین می نماید. وزن این ماسک در نهایت 94 گرم است و با این موتور و فن ها می تواند همان 8 ساعت را کار کند که ماسک اولیه ال جی داشت.

ماسک صورت های تک ال جی

با وجود همه این فناوری ها در اطراف صورت و گوش شما، می توانید تصور کنید شنیدن صدای یک مکالمه چقدر سخت و آزاردهنده می گردد. ال جی برای حل این مشکل، فناوری VoiceOn خود را به ماسک افزوده است که می تواند به طور اتوماتیک یک مکالمه را تشخیص داده و میکروفون، بلندگو و تقویت نماینده صدای ماسک را با هم سازمان دهی می نماید تا صدای بلند و واضحی شنیده گردد.

ماسک پیشرفته ال جی مشابه ماسک Xupermask یا ماسک صورت Razer نیست. این ماسک ها از فیلترهای N95 بهره برده و به تقویت نماینده صدا و نورپردازی RGB مجهز هستند اما ال جی سعی نموده یک تجربه کاربری راحت تر و کاربردی تر در ماسک خود خلق کند.

ماسک صورت نو ال جی از ماه آینده در تایلند عرضه می گردد. تیم ملی المپیک تایلند در مسابقات ورزشی المپیک 2020 توکیو از این ماسک ها استفاده می نمایند. هنوز منتظر هستیم تا قیمت های جهانی و عرضه نماینده های بین المللی این ماسک در کشورهای مختلف تعیین شوند تا بیشتر درباره اش اظهارنظر کنیم.

شاید بعضی از خواننده ها بگویند در آستانه کنار گذاشتن ماسک ها هستیم و دیگر چه احتیاجی به خرید ماسک صورت فوق پیشرفته ال جی هست؟

واقعیت این است که به دلایل زیادی و از جمله زیست محیطی، فعلا به نظر نمی رسد ماسک ها از روی صورت های ما کنار بروند. هنوز کووید-19 با وجود واکسیناسیون سراسری وجود دارد و برای محافظت از سلامتی خود در برابر گونه های جهش یافته آن احتیاج به ماسک های پیشرفته تر و راحت تری مانند ماسک ال جی داریم.

منبع: یک پزشک

به "ماسک صورت پیشرفته تازه ال جی با دستگاه تصفیه هوا و تقویت صدا، ماه آینده عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک صورت پیشرفته تازه ال جی با دستگاه تصفیه هوا و تقویت صدا، ماه آینده عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید