لغو ویزا یک جانبه با 28 کشور از پانزدهم بهمن اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ هیچکس، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، لغو ویزا یک جانبه با 28 کشور از پانزدهم بهمن اجرا می گردد.

لغو ویزا یک جانبه با 28 کشور از پانزدهم بهمن اجرا می گردد

علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه در مورد لغو ویزا ایران با بعضی کشورها گفت: وزارت امور خارجه دستورالعمل اجرایی مصوبه هیئت وزیران درباره لغو ویزا یک جانبه با 28 کشور را به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.

وی گفت: بر این اساس، اتباع این 28 کشور که به قصد جهانگردی به ایران سفر می نمایند، از 15 بهمن 1402 برای سفر به ایران احتیاجی به ویزا ندارند. آنها می توانند صرفا با تهیه بلیط به ایران سفر نمایند.

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه توضیح داد: اتباع کشور هند می توانند از مبادی هوایی بدون احتیاج به ویزا وارد ایران شوند و برای ورود به وسیله مرزهای زمینی باید ویزا دریافت نمایند.

بیکدلی در انتها اظهار داشت: 28 کشور شامل عربستان، قطر، امارات، بحرین، کویت، ازبکستان، قرقیزستان، تونس، تانزانیا، موریتانی، زیمبابوه، موریس، سیشل، ژاپن، اندونزی، سنگاپور، ویتنام، کامبوج، برونئی، برزیل، مکزیک، پرو، کرواسی، صربستان، بوسنی و هرزگوین، بلاروس و هندوستان (هوایی) می گردد.

منبع: همگردی

به "لغو ویزا یک جانبه با 28 کشور از پانزدهم بهمن اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو ویزا یک جانبه با 28 کشور از پانزدهم بهمن اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید