قیمت شیرینی در شب یلدا تغییر می نماید؟ ، جدیدترین قیمت انواع شیرینی خشک و تر در بازار را ببینید

به گزارش وبلاگ هیچکس، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی گفت: با توجه به ثبات نرخ مواد مصرفی و اولیه، قیمت شیرینی در شب یلدا تغییری نخواهد داشت.

قیمت شیرینی در شب یلدا تغییر می نماید؟ ، جدیدترین قیمت انواع شیرینی خشک و تر در بازار را ببینید

به گزارش وبلاگ هیچکس، علی بهرمند اضافه نمود: هم اکنون شیرینی در بازار به وفور موجود است و با قیمت آزاد خرید و فروش می گردد چرا که شیرینی فروش ها شکر را به قیمت 20 هزار تومان و آرد درجه یک را با اختلاف قیمت از نانوایی ها خریداری می نمایند.

او اعلام کرد: نوسان قیمت در مواد مصرفی شیرینی پزی مشاهده نمی گردد، به همین سبب قیمت شیرینی در شب یلدا تغییری نخواهد کرد. لذا مدیریت عرضه و تقاضا قیمت و رقابت قیمت باعث تعادل بازار می گردد.

بهرمند درباره قیمت های انواع شیرینی گفت: هم اکنون میانگین قیمت شیرینی تر از 120 تا 150 هزار تومان، شیرینی زبان، پاپیونی و دانمارکی از 110 تا 120 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه شیرینی ادامه داد: هم اکنون قیمت های اعلامی شیرینی متعادل است، اما امکان دارد در برخی واحدها به سبب استفاده از مواد مصرفی متفاوت مانند مغزهای خوراکی قیمت ها متفاوت باشد.

او عمده دستگاه ها و ماشین آلات پخت شیرینی را ایرانی بیان کرد و گفت: امکان دارد به ندرت دستگاه هایی از آلمان، سوئیس و ایتالیا خریده شده باشد.

  • قیمت انواع خرما در بازار | 600 گرم پیارم 190 هزار تومان
منبع: همشهری آنلاین

به "قیمت شیرینی در شب یلدا تغییر می نماید؟ ، جدیدترین قیمت انواع شیرینی خشک و تر در بازار را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت شیرینی در شب یلدا تغییر می نماید؟ ، جدیدترین قیمت انواع شیرینی خشک و تر در بازار را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید