شایعه پراکنی علیه برندهای لبنی واقعیت ندارد

به گزارش وبلاگ هیچکس، عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی گفت: روزهای گذشته در فضای مجازی اخباری علیه برندهای بزرگ لبنی منتشر شد، درحالی که واقعیت ندارد.

شایعه پراکنی علیه برندهای لبنی واقعیت ندارد

آقای محمد فربد گفت: مباحث مطرح شده علیه برندهای بزرگ لبنی در فضای مجازی واقعیت ندارد، تنها برای تخریب صنعت لبنیات مطرح شده است.

به گفته او، برندهای بزرگ ملی، سرمایه ملی هستند که این شرکت ها جز توسعه خدمات و فراوری به چیز دیگری فکر نمی نمایند.

فربد می گوید: گرچه بعضی افراد ممکن است این مباحث را باور نمایند، اما عموم مردم قبول ندارند و از برندهای بزرگ لبنی حمایت می نمایند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی گفت: طی سال های متمادی، صنعت لبنیات کنار مردم بوده و سرمایه اصلی این شرکت ها مصرف نمایندگان هستند.

روز گذشته روابط عمومی شرکت میهن استفاده از کامیون های این شرکت برای جابه جایی نیروهای امنیتی را تکذیب کرد.

وبلاگ هیچکس مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شایعه پراکنی علیه برندهای لبنی واقعیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه پراکنی علیه برندهای لبنی واقعیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید