سایت سامانه فروش یکپارچه خودرو درست شد؟

به گزارش وبلاگ هیچکس، سایت سامانه فروش یکپارچه باید روز گذشته فعال می شد تا مشتریان بتوانند برای انتخاب پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود اقدام نمایند. اما متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه هنوز در فهرست نوبت دهی یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی بر مبنای فهرست انتظار هستند.

سایت سامانه فروش یکپارچه خودرو درست شد؟

بیت ران - از صبح روز قبل (چهارشنبه)، سامانه تخصیص یکپارچه خودرو باید برای متقاضیان حائز شرایط فعال می شد تا به جهت انتخاب پنج اولویت خودرویی شان اقدام نمایند. اکنون پس از گذشت یک روز، این سامانه هنوز دچار اختلال است. حتی تعداد بسیاری از متقاضیان خرید خودرو نمی توانند وارد این سامانه شوند.

گام دوم مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از صبح روز قبل (چهارشنبه سوم خرداد ماه) اسماً شروع شد. متقاضیان واجد شرایط که در موعد مقرر حساب وکالتی تعریف، وجه لازم را مسدود و به تایید بانک و سامانه رسانده بوند در انتظار معین اولویت های خودرویی مورد نظر خود هستند. این افراد از دیروز به مدت هشت روز (تا چهارشنبه هفته آینده) برای ثبت پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود فرصت دارند.

اما پس از گذشت بالغ بر 24 ساعت که سایت باید فعال و مشتریان برای خرید خود اقدام می کردند، هنوز دچار اختلال است.

تعداد بسیاری از متقاضیان خرید خودرو از سایت سامانه فروش یکپارچه اعلام کردند که حتی نمی توانند وارد سایت سامانه شوند. چه برسد به اینکه بخواهند خودرو دلخواه خود را انتخاب نمایند. ساعاتی پیش اعلام شد که این اختلال احتمالاً به سبب بار ترافیکی بالا و تعداد مراجعه بسیار متقاضیان پیش آمد.

این موضوع در حال پیگیری است. با توجه به اینکه تا چهارشنبه هفته آینده همچنان فرصت برای ثبت نام وجود دارد و اینکه زمان ثبت نام تاثیری در اولویت بندی تخصیص خودرو ندارد، متقاضیان نگران نباشند و در ساعات و روزهای بعدی اقدام نمایند.

آریزو 5 اسپرت ایرانی بهتر است یا قطری؟ / آنالیز تخصصی و تصاویر رسمی

سود خرید خودرو های سایپا در سامانه یکپارچه چقدر است؟ / مقایسه قیمت ها با بازار

ای آتروس اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل با پیمایش 250 کیلومتری رونمایی شد

سایپا اطلس چگونه است؟ / مشخصات فنی + شرایط فروش

سهند پارس خودرو در خط فراوری / تصاویر اختصاصی و آنالیز فنی

تویوتا آیگو ایکس در یک قدمی بازار / قیمت گمرکی تویوتا Aygo X

منبع: بیت ران

به "سایت سامانه فروش یکپارچه خودرو درست شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت سامانه فروش یکپارچه خودرو درست شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید