برترین وب سایت های خرید آنلاین قطعات خودرو

به گزارش وبلاگ هیچکس، اینترنت یک تغییر بزرگ در تمام زندگی ما بوده است. اکنون خرید آنلاین و دریافت تمام اطلاعات مورد احتیاج در وب آسان تر شده است. رفتن از یک مغازه به فروشگاه دیگر می تواند پرهزینه باشد زیرا شما نمی دانید کجا می توانید یک قطعه یدکی خاص خودرو را پیدا کنید. با این حال، با یاری اینترنت، می توانید به راحتی قطعات خود را به صورت آنلاین با قیمت مناسب تری بخرید و درهر کجا که می خواهید تحویل بگیرید.

برترین وب سایت های خرید آنلاین قطعات خودرو

چندین وب سایت مانند چیتایدک وجود دارد که می توانید قطعات خودرو را به صورت آنلاین بخرید. به وجود آمدن این وب سایت ها خرید قطعات خودرو را آسان نموده است. آنها بعلاوه مقرون به صرفه تر از مغازه های فیزیکی هستند.

در نهایت می توانید با زمانی که از مغازه ای به مغازه دیگر در پی قطعات خودرو خود می گشتید و تمام مکانیک ها می گفتند که آن را ندارند و نمی دانند کجا می توانید آن را پیدا کنید خداحافظی کنید. این اتفاق به ویژه در صورتی رایج است که خودروی شما قطعه خاصی را از دست بدهد یا در منطقه زندگی شما تعداد کمی فروشگاه لوازم یدکی باشد. وب سایت های زیادی برای خرید آنلاین قطعات خودرو وجود دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم.

در حال حاضر، باید متقاعد شده باشید که خرید آنلاین قطعات خودرو یک تصمیم عالی است. اما اگر هنوز مردد هستید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

چرا خرید قطعات خودرو به صورت آنلاین بسیار مقرون به صرفه تر است؟

خرید قطعات خودرو به صورت آنلاین مقرون به صرفه تر است، زیرا این وب سایت ها اغلب شرکت هایی را پیدا می نمایند که قطعات مدنظر را به محل دریافت ارسال می نمایند. در نهایت وقتی مشتری از یک شرکت خاص سفارش آنلاین قطعات را می دهد، سفارش مستقیماً به توزیع نماینده می رسد. بنابراین، شرکت این محصولات را به صورت آنلاین و بدون هزینه واقعی به فروش می رساند.

یک توزیع نماینده می تواند قطعات خودروی خود را با کارمزد کمی بیش از قیمت عمده فروشی بفروشد، زیرا آنها به صورت عمده می فروشند، و حتی فروش 3 یا 2 دلاری بیش از قیمت عمده فروشی، سود زیادی به آنها می دهد زیرا آنها مشتریان متعددی دارند.

از سوی دیگر، فروشگاه های خرده فروش متفاوت کار می نمایند. یک مکانیکی می تواند با شارژ ساعتی تعمیر خودرو، فروش قطعات خودرو یا هر دو، کسب عایدی کند. هنگامی که ماشین خود را به یک تعمیرگاه می برید، اندازه آسیب یا خدماتی که باید روی ماشین انجام گردد را مشخص می نمایند که چقدر از شما هزینه دریافت گردد. بیشتر مکانیک ها از نرم افزار برای محاسبه قیمت هر ساعت پرداخت و تخمین زمان تعمیر استفاده می نمایند.

حتی اگر این یک قیمت ناعادلانه به نظر می رسد، باید هزینه های آنها را در نظر بگیرید. اگر یک مغازه گاراژی قطعات خودرو را بفروشد، به این معنی است که برای نگهداری این قطعات و دستمزد کارکنان به فضای امن احتیاج دارد. اگر همه اینها را در نظر نگیرند، ممکن است در نهایت پول زیادی از دست بدهند. بنابراین، این بدان معنا نیست که مغازه های خرده فروشی شما را از بین می برند. آنها بعلاوه هزینه هایی دارند که باید آنها را پوشش دهند تا از انجام تجارت با ضرر جلوگیری نمایند.

چگونگی آنالیز کیفیت قطعات خودرو

یک عامل کلیدی درهر کسب و کاری کنترل کیفیت است. شرکت ها باید اطمینان حاصل نمایند که تنها محصولات با کیفیت بالا را عرضه می نمایند. قطعات خودرو با کیفیت پایین منجر به تصادف و باعث ایجاد مشکل می گردد.

از آنجایی که هیچ کس نمی خواهد جان مشتریان خود را به خطر بیندازد، روش های مختلفی برای کنترل کیفیت وجود دارد. بازرسی بصری روی محصولات برای آنالیز افزودنی ها، گمانه های روغن و کانال های خنک نماینده انجام می گردد. تمام قطعات باید آنالیز شوند. آنها بعلاوه بر روی خودروها آزمایش می شوند تا اطمینان حاصل گردد که برترین عملکرد را دارند.

برترین سایت ها برای خرید قطعات خودرو کدامند؟

برترین وب سایت ها برای خرید آنلاین قطعات خودرو آنهایی هستند که می توانید محصول مدنظر را مشاهده و از نظر کیفیت آنالیز کنید. شما می توانید وب سایت های مختلفی مانند چیتایدک را به صورت آنلاین پیدا کنید که در فروش قطعات خاص خودرو تخصص دارند. به عنوان مثال، بعضی از سایت ها بر فروش قطعات ترمز و هر اقلام در آن منطقه خودرو تمرکز می نمایند، بعضی دیگر بر فروش قطعات موتور تمرکز می نمایند و بعضی دیگر انواع قطعات خودرو را می فروشند. در فهرست زیر به معرفی برترین وب سایت های خرید آنلاین قطعات خودرو می پردازیم.

برترین وب سایت ها برای خرید آنلاین قطعات خودرو

Rock Auto

یک سایت عالی برای خرید قطعات خودرو Rock Auto است که انواع قطعات خودرو را می فروشد. این فروشگاه آنلاین تامین نمایندگانی در سراسر دنیا دارد که به شما امکان دسترسی به پایین ترین قیمت ها را می دهد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب درستی داشته باشید.

NAPA

خدمات و قطعات خودرو را به صورت آنلاین ارائه می دهد. دراین وب سایت، شما هر قطعه ای از ماشین را می توانید بخرید. یکی از معایب این فروشگاه این است که فقط قطعات خودرو NAPA را عرضه می نماید، نه انواع مارک های دیگر.

Discount Auto Parts

قطعات خودرو با تخفیف فهرست قیمت، کاتالوگ گسترده و حمل و نقل سریع را فراهم می نماید. آیا می توانید بهتر از آن بگیرید؟

این وبسایت در نیوجرسی است، با این حال، حمل و نقل بین المللی را نیز ارائه می دهند.

Advance Auto Parts

قطعات خودرو پیشرفته برترین فروشنده باتری است که می توانید پیدا کنید. این فروشگاه آنلاین باتری های کاملی دارند که قابل اعتماد و بادوام هستند. اگرچه Advance Auto Parts به خاطر باتری های باکیفیت خود مشهور است، اما دیگر قطعات خودرو را نیز می فروشد.

Car-Part.com

اگر نمیتوانید بایت خرید قطعات OEM هزینه زیادی پرداخت کنید، یکی از سایت هایی که می تواند به شما یاری کند Car-Part.com است.

آنها قطعات دست دوم از خودروهایی که استفاده نمی شوند را عرضه می نماید در این صورت قطعه ای از خودرو که سالم است و بخوبی کار می نماید را به فروش می گذارند اما از آنجایی که این قطعات دست دوم است، هیچ اطمینانی برای مدت زمان ماندگاری آن نخواهید داشت.

این ایده که ماشین خود را برای خرید قطعات و بعلاوه تعمیر به مکانیک بسپارید، می تواند کمی دلهره آور باشد. اینکه دقیقاً نمی دانید چه قطعه ای در ماشین نصب شده است و آیا این قطعه همانی است که شما می خواستید یا اینکه مکانیک یک نسخه مقرون به صرفه تر خریده و آن را به قیمت کامل به شما فروخته است. برای اطمینان از همه این موارد، می توانید به خرید آنلاین قطعات خودرو از فروشگاه های لوازم یدکی مانند چیتایدک مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن

به "برترین وب سایت های خرید آنلاین قطعات خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین وب سایت های خرید آنلاین قطعات خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید