راستینه: نمایندگان مجلس حامی قهرمانان و رشته های مدال آور هستند

به گزارش وبلاگ هیچکس، جواد نصیری نماینده فدراسیون بین المللی موی تای (IFMA) و نایب رییس فدراسیون آسیایی این ورزش، ظهر امروز با احمد راستینه سخنگو و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ملاقات و در مورد فعالیتها و دستاوردهای بین المللی موی تای گفت و گو کرد.

راستینه: نمایندگان مجلس حامی قهرمانان و رشته های مدال آور هستند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ هیچکس، به گزارش گروه ورزشی وبلاگ هیچکس، راستینه با اشاره به اینکه اهتزاز پرچم مقدس کشورمان به وسیله ورزشکاران در میادین بین المللی افتخار ارزنده ای است، گفت: حمایت از رشته های مدال آور و قدردانی از قهرمانان ورزشی باید بیش از پیش مورد توجه مسوولان و متولیان ورزش کشور قرار گیرد.

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس سپس ادامه داد: برنامه ریزی، تقویت اعتماد به نفس ملی و برطرف مسائل و موانع موجود، از مهمترین عوامل رشد و ارتقاء رشته های ورزشی است.

نماینده مردم شهر کرد در سرانجام نیز گفت: رسیدگی به امور قهرمانان ورزشی و حل دغدغه های آنان باید یکی از برنامه های اصلی وزارت ورزش باشد و به طور قطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حامی ورزشکاران قهرمان و رشته های مدال آور هستند.

در این ملاقات جواد نصیری نیز ضمن قدردانی از کوشش های راستینه در جهت برطرف دغدغه های ورزشکاران، اظهار امیدواری کرد که با تداوم حمایت های ایشان، موی تای ایران بتواند همانند گذشته در عرصه های مهم بین المللی برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راستینه: نمایندگان مجلس حامی قهرمانان و رشته های مدال آور هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستینه: نمایندگان مجلس حامی قهرمانان و رشته های مدال آور هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید