اولین واکنش فدراسیون کشتی به ناکامی آزادکاران

به گزارش وبلاگ هیچکس، سخنگوی فدراسیون کشتی با اشاره به برگزاری جلسه ای به نتایج دور از انتظار آزادکاران در رقابت های آسیایی قزاقستان واکنش نشان داد.

اولین واکنش فدراسیون کشتی به ناکامی آزادکاران

به گزارش وبلاگ هیچکس آنلاین، تیم ملی کشتی آزاد ایران در سرانجام سی و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا که به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار گردید، با کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز بعد از تیم های قزاقستان و ژاپن در جایگاه سوم آسیا ایستاد.

در پی کسب این نتایج به وسیله تیم ملی نقدها زیادی از عملکرد تیم ملی و کادر فنی این تیم صورت گرفت. فدراسیون کشتی هم اولین واکنش را به این نتایج نشان داد و تاکید نمود که در بازگشت ملی پوشان به این موضوع رسیدگی می گردد.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی این فدراسیون در خصوص نتایج کسب شده به وسیله تیم ملی کشتی آزاد گفت: فدراسیون کشتی ضمن اعلام پایبندی به چرخه انتخابی تیم ملی که خروجی آن اعزام نفرات اول قهرمانی کشور و بعضا جوان به رقابت های قهرمانی آسیا بود و بارها نیز فدراسیون اعلام نموده است که رقابت های قهرمانی آسیا و جام جهانی کشتی جزء اولویت های اصلی نیست و به منزله دیدارهای تدارکاتی است، با این حال به مانند تمامی علاقمندان به ورزش کشور، از نتایج دور از انتظار آزادکاران که بر خلاف کشتی فرنگی در قزاقستان بدست آمد، ناراضی است و طبق اعلام رئیس فدارسیون مقرر است پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد، در اسرع وقت جلسه ای با حضور مدیر تیم های ملی، سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی و مسئولین فدراسیون برگزار و دلایل افت کشتی گیران منتخب که بر مبنای چرخه انتخابی تیم ملی راهی این مسابقات شده اند آنالیز گردد.

وی در سرانجام با بیان اینکه نتیجه این جلسه به آگاهی مخاطبان خواهد رسید، اظهار داشت: فدراسیون کشتی همیشه از نقطه نظرات و نقدها سازنده کارشناسان و صاحب نظران که همراه با ارائه راه چاره و پیشنهادات منطقی باشد، استقبال خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین واکنش فدراسیون کشتی به ناکامی آزادکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش فدراسیون کشتی به ناکامی آزادکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید