حضور مالزی به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران آنالیز شد

به گزارش وبلاگ هیچکس ، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در زمینه تقویت همکاری های فرهنگی در حوزه کتاب با مسئول غرفه مالزی، مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب مالزی و مدیرعامل شهر کتاب این کشور در جریان برگزاری بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب پکن ملاقات کرد.

حضور مالزی به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران آنالیز شد

یکی از مباحث مطرح شده در این ملاقات که مورد استقبال نماینده کشور مالزی نهاده شد، موضوع انعقاد تفاهم نامه در زمینه اختصاص غرفه به صورت متقابل در نمایشگاه های کتاب مالزی و تهران و حضور ناشران دو کشور در این نمایشگاه ها بود. از دیگر موضوعاتی که در این ملاقات مورد آنالیز نهاده شد، بحث حضور مالزی به عنوان میهمان ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود.

مسئله رایت کتاب از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود. هرساله در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب مالزی، رویدادی سه روزه در زمینه فروش و تبادل رایت مختص کشورهای شرق آسیا ازجمله فیلیپین، اندونزی، مالزی و تایوان برگزار می گردد که از ایران برای حضور در این رویداد دعوت شد.

به گزارش ایبنا، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب پکن تا بیست وهشتم خرداد در محل نمایشگاه های پکن برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حضور مالزی به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مالزی به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید