گلکسی زد فولد 4؛ یک گوشی لوکس از جنس شهاب سنگ و طلا

به گزارش وبلاگ هیچکس، با نسخه میان ستاره ایِ گلکسی زد فولد 4 آشنا شوید! شرکت سفارشی سازی لوکس Caviar نوترین مجموعه خود را با نام قاصدان کهکشان [=Heralds of the Galaxy] معرفی کرد. این مجموعه شامل چهار طرح نو برای گوشی هوشمند Samsung Galaxy Z Fold 4 ساخته شده با ذرات شهاب سنگ، طلا و چرم گوساله است.

گلکسی زد فولد 4؛ یک گوشی لوکس از جنس شهاب سنگ و طلا

بنا به گزارش GSMArena، قیمت این طرح ها از 9470 دلار آغاز می گردد، اما نسخه ای که در آن شهاب سنگ واقعی به کار رفته باشد 10000 دلار هزینه خواهد داشت. در این مطلب وبلاگ هیچکس به معرفی نسخه سفارشی گلکسی زد فولد 4 طراحی شده به وسیله Caviar پرداختیم.

معرفی شرکت سفارشی سازی لوکس Caviar

شرکت روسی Caviar به خاطر سفارشی سازیِ لوکسِ گوشی های هوشمند و لوازم جانبی شناخته شده است. این بار هنرمندان این برند، به سراغ گوشی تازه رونمایی شده سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد 4 رفتند و نسخه سفارشی گلکسی زد فولد 4 را ارائه کردند.

خلق آثار منحصربه فرد از فزونین دستاوردهای تکنولوژیک زمان ما، فلسفه وجودیِ Caviar است. این برند با ارائه طرح های نو به یاری ترکیب منحصر به فردی از مواد لوکس و کمیاب و تکنولوژی های روز، نامی برای خود دست و پا نموده است.

معرفی مدل های سامسونگ گلکسی زد فولد 4 طرح Caviar

هر مدل از مجموعه Herald of the Galaxy که بازطراحی Caviar از گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 است، در یک تعداد محدود ارائه شده است. در این بخش به معرفی این مجموعه پرداختیم.

مدل Black Rain

این گوشی که Black Rain نام دارد دارای بدنه تیتانیومی با پوشش محافظ PVD (رسوب فیزیکی بخار) است.

در این گوشی حکاکی هندسی منحصر به فرد و قطعات چرم گوساله مشکی واقعی به کار رفته است. مدل 512 گیگابایتی این گوشی 10050 دلار قیمت دارد.

مدل Solar Eclipse

  • قیمت مدل Solar Eclipse به ترتیب 9700 دلار و 10130 دلار برای حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی است.
  • این گلکسی زد فولد 4 سفارشی سازی شده با بدنه تیتانیومی، پوشش محافظ PVD مشکی و درج های چرم گوساله سیاه واقعی، ظاهری مشابه Black Rain دارد، اما این مدل با تزئینات طلای 24 عیار نسبت به Black Rain فزونی دارد.

مدل Canyon Diablo

این مدل که پرچمدار این مجموعه نیز هست، به افتخار Canyon Diablo، بزرگترین دره حاصله از سقوط شهاب سنگ روی زمین واقع در آریزونای آمریکا نام گذاری شده است.

این مدل نیز مانند مدل های قبلی از بدنه تیتانیومی بهره می برد اما اکنون ذرات شهاب سنگی مانند Seymchan، Muonionalusta و Canyon Diabloروی آن حک شده است. بنا بر اعلام شرکت Caviar:

هر قطعه شهاب سنگ در نوع خود بی نظیر است، بنابراین هندسه ذرات شهاب سنگ در هر مدل طراحی شده به وسیله ما نیز منحصر به فرد است.

قیمت این گوشی به ترتیب 10830 دلار و 11270 دلار برای حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی است.

مدل Golden Meteor

  • در نهایت می رسیم به ماهِ مجلس این مجموعه به نام Golden Meteor. شرکت روسی Caviar یک مدل جایگزین از Galaxy Z Fold 4 را ارائه می نماید که روکشی طلایی به مدل Canyon Diablo اضافه می نماید.
  • در این مدل از همان قطعات شهاب سنگی که در مدل Canyon Diablo به کار رفته استفاده شده است، اما با این تفاوت که در این مدل، قاب هایی با روکش طلای 24 عیار و بدنه تیتانیوم آبکاری شده به کار رفته است.
  • قیمت این گوشی 11180 دلار برای مدل 256 گیگابایت و 11620 دلار برای مدل 512 گیگابایت قیمت گذاری شده است.

جدول قیمت مدل های گلکسی زد فولد 4 طرح Caviar

مدلقیمت
Black Rain 256 GB9610 دلار
Black Rain 512 GB10050 دلار
Solar Eclipse 256 GB9700 دلار
Solar Eclipse 512 GB10130 دلار
Canyon Diablo 256 GB10830 دلار
Canyon Diablo 512 GB11270 دلار
Golden Meteor 256 GB11180 دلار
Golden Meteor 512 GB11620 دلار

تمام آگهی های گوشی موبایل را در وبلاگ هیچکس ببینید

عرضه محدود Galaxy Z Fold 4 به وسیله Caviar

Caviar تعداد محدودی از طرح های منحصربه فرد خود از گلکسی زد فولد 4 را ارائه نموده است.

این شرکت 99 دستگاه از مدل های Solar Eclipse و Black Rain و 29 دستگاه از مدل های Canyon Diablo و Golden Meteor ساخته است.

پس اگر شیفته این طراحی ها شده اید و می خواهید گوشیِ یکتای خود در دنیا را داشته باشید، بهتر است عجله کنید و سری به وبسایت Caviar بزنید.

حرف آخر در نسخه سفارشی گلکسی زد فولد 4

شاید یادآوری این نکته حائز اهمیت باشد که در نهایت این مدل های طراحی شده به وسیله Caviar همان گلکسی زد فولد 4 هستند که سامسونگ آن ها را با قیمتی کمتر از 2000 دلار می فروشد.

دوربین ها، پردازنده، باتری، صفحه نمایش و عملکرد دستگاه، همه چیز ثابت باقی می مانند. شما فقط برای سفارشی سازی لوکس ظاهر این گوشی هزاران دلار اضافی می پردازید.

***

آگهی های موبایل را در وبلاگ هیچکس ببینید
منبع: بلاگ دیوار

به "گلکسی زد فولد 4؛ یک گوشی لوکس از جنس شهاب سنگ و طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 4؛ یک گوشی لوکس از جنس شهاب سنگ و طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید