خودروهای نیسان در آینده این شکلی خواهند بود، عکس

به گزارش وبلاگ هیچکس، گجت نیوز نوشت: نیسان از کانسپت تمام برقی هایپر اوربان رونمایی کرد. خودرو مفهومی Hyper Urban دارای طراحی اسپرت، درب های پروانه ای و فضای ویژه استراحت است.

خودروهای نیسان در آینده این شکلی خواهند بود، عکس

نیسان طی چند وقت اخیر روی ارائه کانسپت های نو جهت نمایش منظره خود برای محصولات آینده اش متمرکز شده و در این مسیر، شاسی بلند تمام برقی آینده گرایانه آریزون و هاچ بک اسپرت نیسان 23-20 با طراحی منحصر به فرد را معرفی نموده. در نوترین اخبار خودرو، این خودروساز ژاپنی از خودرو کانسپت دیگری با نام هایپر اوربان (Hyper Urban) هم پرده برداشته است که شروع مجموعه نوی از کانسپت های تمام برقی آن را رقم می زند.

معرفی کراس اوور الکتریکی نیسان هایپر اوربان کانسپت

هایپر اوربان اولین نمونه از سری کانسپت های نو نیسان با پیشوند هایپر است؛ سری ویژه ای که اعضای آن تک به تک تا شروع نمایشگاه خودرو ژاپن در 26 اکتبر (4 آبان) به نمایش گذاشته می شوند. هر کدام از اعضای این سری هم ماهیت منحصر به فرد خود را دارند و برای کاربری های متفاوت طراحی شده اند؛ هایپر اوربان هم همان طور که از نام آن می توان حدس زد، کاربری شهری را هدف گرفته است.

نکته جالب دیگر درباره Hyper Urban این است که با وجود طراحی آینده گرایانه، به ادعای خود نیسان المان های ظاهری و فناوری های آن بعداً در محصولات تولیدی به کار می روند. فرم اسپرت گونه بدنه، برجستگی سطوح، خطوط فراوان در سراسر بدنه و تایرهای بزرگ المان هایی اند که می توان انتظار داشت به اشکال متفاوت در خودروهای آینده این خودروساز ژاپنی مشاهده کنیم، ولی بعضی از المان های طراحی این خودرو مفهومی مثل درب های پروانه ای و فضای نشیمن موجود در کابین بیشتر جنبه نمایشی دارند تا کاربردی.

حالا که صحبت از فضای داخلی نیسان هایپر اوربان شد، باید ذکر کرد با تا کردن صندلی های جلو این کانسپت، فضایی گسترده برای استراحت سرنشینان فراهم می گردد. حتی جادستی قابل تبدیل به یک نمایشگر دیجیتال است تا سرنشینان بتوانند در حالی که پاهای خود را روی صندلی ها دراز نموده اند به وسیله آن به تماشای محتوای مورد علاقه خود بپردازند.

نیسان برای این خودرو مفهومی نو قابلیت های V2H و V2G را در نظر گرفته است که به ترتیب امکان انتقال انرژی به خانه و شبکه برق را فراهم می نمایند. این خودرو بعلاوه قابلیت شارژ هوشمند با هوش مصنوعی برای شارژ اتوماتیک خودرو و تامین انرژی ساختمان ها را دارد. نهایتاً در ادامه شما کاربران گجت نیوز نظر خود را درمورد Hyper Urban و بقیه کانسپت های اخیر نیسان به اشتراک بگذارید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "خودروهای نیسان در آینده این شکلی خواهند بود، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای نیسان در آینده این شکلی خواهند بود، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید